18
08
2016
Gwiazdorska kampania Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski to marka z portfolio grupy Swarovski, która regularnie zaprasza do współpracy największe sławy z dziedzin mody, designu, architektury i jubilerstwa. Wśród słynnych twórców archiwalnych kolekcji można wymienić nazwiska takie jak Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld czy Viktor & Rolf. Najnowsza linia na sezon fw 2016/16 jest dziełem zespołu kreatywnych przedstawicieli branży mody.
Do projektującego teamu zaproszono designerów Charlotte Olympia, Jasona Wu, Kate & Laura Mulleavy, Mary Katrantzou i Thom Browne, makijażystkę
Isamaya Ffrenc, stylistę Edwarda Enniful oraz modelkę
i obecną ambasadorkę marki – Karlie Kloss.
Każdy z autorów stworzył wybrany model biżuterii ozdobiony błyskotkami Swarovski. Wśród projektów można znaleźć m.in. wysadzaną kryształami walizkę w stylu lat 60., kryształowe spinki do mankietów, połyskujące bransoletki z motywami motyli czy też broszki w kształcie owadów.
Atelier Swarovski fw 2016/17
Do sieci trafiła właśnie kampania promująca kolekcję Atelier Swarovski fw 2016/17. Za obiektywem stanął Tim Walker, a sesję zdjęciową dopełnią jeszcze spoty, który zadebiutują we wrześniu. W rolach głównych wystąpili twórcy projektów, czyli bohaterowie reprezentujący różne strony branży. Wszystkie ujęcia urzekają niezwykłą prostotą.
Mimo nieskomplikowanej scenografii, fotografowi udało się idealnie uchwycić błysk luksusowej biżuterii oraz oddać charakter każdego z autorskich projektów.
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17
Atelier Swarovski fw 2016/17