04
02
2016
Ciąg dalszy gwiazdorskiej kampanii Marca Jacobsa
Marc Jacobs stopniowo dozuje wrażenia na sezon ss 2016. Jeszcze na początku stycznia na prywatnym @themarcjacobs pojawiło się pierwsze ujęcie z letniej kampanii przedstawiające nową muzę projektanta – Lanę Wachowski. Dopiero miesiąc później do publikacji trafiły długo wyczekiwane zdjęcia grupowe z całym teamem bohaterów inspirujących designera. Za obiektywem sesji stanął David Sims, stylizacje przygotowała Katie Grand, natomiast fryzury wystylizował legendarny Guido Palau.
„ ”
Kampania reklamowa na ten sezon to osobisty dziennik osób, które inspirują mnie i poszerzają moje horyzonty. Wszystkie postaci uosabiają tę kolekcję poprzez swoją indywidualność. Zbiorowo ucieleśniają i celebrują ducha oraz piękno równości.
– Marc Jacobs
Podobnie jak w przypadku kampanii fw 2015/16, także i tym razem projektant zwraca się ku inspirującym osobowościom z silnym charakterem.
Dla Marca Jacobsa nie liczy się rozmiar, wiek czy płeć – najważniejsze są ludzkie historie i przekaz, który ze sobą niosą. I tak, jego letnią kolekcję prezentują m.in. aktorki Bette Midler, Emmanuelle Seigner, Christina Ricci i Juliette Lewis, piosenkarka Beth Ditto (która wystąpiła także w ostatnim pokazie) z żoną Kristin Ogata oraz modelki Bella Hadid, Julia Nobis, Emily Ratajkowski, Kiki Willems, Adriana Lima i Joan Smalls.
Wszyscy noszą najnowsze projekty domu mody mody Marc Jacobs, pełne odniesień do stylu Americana i typowych amerykańskich symboli: czerwieni, bieli i granatu, flagi oraz gwiazd. Całość promuje prawdziwy american dream: nie bój się być sobą!