03
06
2019
Chanel J12: Nowa odsłona legendarnego zegarka
CHANEL J12
Z okazji 20-lecia zegarka J12, dom mody
CHANEL poddał model transformacji,
ale z pełnym zachowaniem jego esencji.
To nie jest nowy czasomierz, bo ikon się nie zmienia.
W 2000 roku J12 całkowiecie zrewolucjonizował świat zegarmistrzostwa. Dyrektor artystyczny działu Chanel Horlogerie, Jacques Helleu, zaprojektował zegarek nawiązujący do dwóch światów, które kochał najbardziej: samochodów i żeglarstwa. Z racji tego, że bardzo podziwiał linie podwozia aut wyścigowych, a przede wszystkim królewskie sylwetki klasy America's Cup J12, postanowił zanspirować się także ich nazwą.
CHANEL J12
Dwie dekady po premierze, Arnaud Chastaingt,
dyrektor Chanel Watch Creation Studio, poddał J12
metamorfozie, jednak bez dotykania tożsamości,
która zbudowała legendę i sukces zegarka.
Najnowszy model J12 ma teraz jednoczęściową ceramiczną obudowę wyposażoną w szafirowe szkło, dzięki czemu można podziwiać automatyczny mechanizm kalibru 12.1, który oferuje 70-godzinną rezerwę mocy. Ceramiczne stały się również cyfry na tarczy, grubość obudowy została nieznacznie zwiększona, a baza i projekt nowej bransoletki subtelnie zmodyfikowane przedłużonymi liniami podkreślającymi optyczną finezję.
CHANEL J12
W kampanii pod hasłem It’s all about seconds
wystąpiło dziewięć kobiet reprezentujących
różne pokolenia i różne narodowości.
Przed obiektywem Brigitte Lacombe stanęły
Naomi Campbell, Lily-Rose Depp, Keira Knightley,
Ali MacGraw, Claudia Schiffer, Vanessa Paradis,
Liu Wen, Carole Bouquet oraz Anna Mouglalis.
Każda z ambasadorek CHANEL J12 opowiedziała
także o sekundzie, która zmieniła jej życie.
CHANEL J12
CHANEL J12
CHANEL J12