20
02
2018
Chanel & Farfetch: Wyjątkowy projekt przyszłości
Chanel ss 2018
Dom mody CHANEL i platforma zakupowa Farfetch łączą siły, aby
wykreować niezwykłe doświadczenie zakupowe dla swoich klientów.
Najbliższe sezony staną pod znakiem innowacyjnych, ekskluzywnych projektów obecnych zarówno w światowych butikach stacjonarnych marki, jak i poza nimi. Wśród planów jest stworzenie Augmented Retail, ultra-spersonalizowanego serwisu bazującego na tzw. augmented reality, który ułatwi dokonywanie zakupów, w pełni zaangażuje konsumentów oraz usprawni proces kreowania preferencji.
Chanel x Farfetch to bezprecedensowa inicjatywa w świecie mody, a pierwsze odsłony współpracy już niedługo ujrzą światło dzienne. Oba brandy od miesięcy przygotowują się do wielkiego startu, chcąc połączyć profesjonalizm Chanel w dziedzinie sprzedaży dóbr luksusowych i nienagannego kontaktu z klientem oraz wiedzę Farfetch na temat wdrażania innowacji cyfrowych i technologicznych.
CHANEL's Fashion President Bruno Pavlovsky & Farfetch's Founder & CEO Jose Neve
„ ”
Chcemy zaoferować naszym klientom możliwość pogłębionego doświadczania
wartości marki i poznania pełni autentyczności i unikatowości Chanel. Jesteśmy
pewni, że innowacja technologiczna Farfetch pomoże nam rozwinąć jeszcze lepszy
kontakt z klientem poprzez połączenie doskonałego serwisu online wraz
z autentycznym sklepowym doświadczeniem Chanel.
– Bruno Pavlovsky,
Fashion President CHANEL