30
06
2016
Balenciaga fw 2016/17: Druga kampania pomysłu Demna Gvasalia
Balenciaga fw 2016/17
Demna Gvasalia przejął stery domu mody Balenciaga po Alexandrze Wangu w październiku 2015, a jego debiutancką kolekcją była ta na sezon fw 2016/17. Najnowsza kampania promująca jesienno-zimowe modele to drugi zdjęciowy projekt paryskiego domu mody, którego pomysłodawca jest Gvasalia: wcześniej zaplanował sesję wizerunkową Eyewear Collection ss 2016.
Za obiektywem stanął Mark Borthwick, który wykreował
surowy i realistyczny klimat.
Eksperymentalna estetyka zdjęć nawiązuje do stylistki autorskiej marki Demny Gvasali – Vetements. Ubrania są zdekonstruowane, uliczne i awangardowe, zaś ujęciom daleko do perfekcji uzyskanej w Photoshopie. Inspiracją dla designera była moda haute couture ukazana w zwyczajnym otoczeniu, które tym razem reprezentowała mała paryska uliczka.
Balenciaga fw 2016/17