12
05
2022
Ania Kruk: Kampania Reborn na Dzień Matki
Ania Kruk Reborn
Ania Kruk kontynuuje swoją opowieść o różnorodności
i z okazji nadchodzącego Dnia Mamy przypomina o tym,
jak złożoną i niejednoznaczną kwestią jest macierzyństwo.
Kampania Reborn jest o odmiennej wizji macierzyństwa, wolności, umiejętności decydowania o sobie i różnym podejściu do tematu kobiecości. Podobnie jak w poprzednich odsłonach projektu, Selflove i Sisterhood, przed kamerą stanęły autentyczne osoby, które znają i wspierają wartości marki oraz noszą jej biżuterię. Każdy wybór i każda droga bohaterek jest osobista, niejednoznaczna, kręta, interesująca.
Kobiety łączy możliwość wyboru
i decydowania o sobie.
Możemy lub nie możemy, pragniemy
lub nie pragniemy być matkami.
W kampanii wzięły udział cztery kobiety – Kaja, dwie Weroniki i Adrianna, które reprezentują silne osobowości, ciekawe wybory, mocne decyzje i osobiste, poruszające historie związane z macierzyństwem. Dziewczyny są w podobnym wieku i na podobnym etapie ważnych, życiowych wyborów. Każda z nich ma inną drogę, którą podąża, bo macierzyństwo odradza się w każdej kobiecie w indywidualny, bardzo intymny sposób.
Ania Kruk Reborn
Siłą kampanii Reborn jest poszanowanie niezależności i wyborów innego człowieka. W ten sposób marka Ania Kruk jest blisko swoich obserwatorów, wspiera ich i tworzy oryginalną, kolorową społeczność bez podziałów. Równocześnie brand podkreśla, jak ważna jest umiejętność decydowania o sobie, wymykanie się schematom i trzymanie się obranej przez siebie drogi.
Motyw przewodni, czyli odrodzenie (reborn),
symbolizuje przemianę, narodziny i świeżość.
Dzisiaj macierzyństwo zyskuje nowe znaczenia i wymiary,
odradzając się jako idea w sposób niezwykle osobisty.