08
12
2016
Spot CHANEL N°5 L’EAU, czyli paradoksy i eklektyzm
CHANEL N°5 L’EAU
Kampania CHANEL N°5 L’EAU, czyli zabawa z paradoksami.
Pomiędzy kolejnymi migawkami spotu prezentowane są pozornie wykluczające się hasła, opisujące wielowymiarowość i eklektyzm współczesnej kobiety Chanel. Twarzą perfum Chanel N°5 L’EAU została 17-letnia Lily-Rose Depp, a reklamową produkcję z jej udziałem wyreżyserował Johan Renck. To pierwszy film w historii paryskiego domu mody, który nie zawiera linearnej narracji i konkretnej fabuły, ale zbudowany jest na bazie luźnych kadrów, utkanych w wiele mikro historii.
Za przygotowanie nowej edycji flagowej mieszanki Chanel odpowiedzialny był Olivier Polge, który zachował dziedzictwo marki, a równocześnie wykreował lżejszą, nowocześniejszą i świeższą odsłonę słynnej piątki dzięki dodatkowi cytryny, mandarynki, pomarańczy i cedru.
#YouKnowMeAndYouDont
#NewChanel5
CHANEL N°5 L’EAU to nowy rozdział w historii Chanel, spoglądający
z szacunkiem w przeszłość, ale jednocześnie dynamicznie
osadzony w teraźniejszości i przyszłości.
CHANEL N°5 L’EAU