NUXE wierzy, że kobiety intuicyjnie wiedzą, co jest dla nich najlepsze.

Na tym przekonaniu opiera się filozofia marki: NUXE Instinctive Beauty.

 

 

Ukazujący charakter brandu film kampanijny wyreżyserował Benjamin Millepied.

 

 

Historia NUXE to tak naprawdę historia Alizy Jabès. Rozwijanie marki opierało się o zaufanie: jej do siebie samej, własnych przekonań i uczuć. Jednym słowem: podążanie za instynktem. Kiedy wprowadzała do sprzedaży suchy olejek Huile Prodigieuse, nie przeprowadzała badań rynkowych dotyczących jego konsystencji, zapachu czy sposobu aplikacji, a mimo to każdego dnia na całym świecie sprzedają się miliony buteleczek.

 

 

 

 

Kiedy razem z zespołem wpadła na pomysł gamy Crème Fraîche de Beauté, nowatorskiego konceptu nawilżania skóry, którego założeniem była skuteczność działania produktu, jak i przyjemność aplikacji, nikt nie przewidział, że stanie się dla wielu kobiet sugestywnym kosmetykiem. Kolejnym ważnym etapem dla marki było założenie Spa Montorgueil w centrum Paryża. Miejsce oferuje kobietom odnowę, relaks i odnalezienie kontaktu z sama sobą - ta myśl przyświecała konceptowi NUXE SPA

 

 

Dziś zespół NUXE kultywuje wartości, w które od zawsze wierzyła Aliza Jabès. 

 

 

 

 


                 „ ”

 

 

 

 

 

 

NUXE od zawsze był blisko kobiet, poprzez odmowę poddania się presji

przymusu konformizmu i wyprodukowanego przez przemysł kosmetyczny

typu urody. Wierzymy, że kobiety intuicyjnie wiedzą, co jest dla nich najlepsze.

Naszą misją jest pomóc im dotrzeć do tego instynktu i zaufać mu, by mogły

wyrazić swoje własne, unikalne piękno. Instynkt jest nową mocą. Siłą, którą

wszyscy powinniśmy słuchać i ją wzmacniać, ponieważ piękno pochodzi z instynktu.

 

- Aliza Jabès, CEO i założycielka NUXE Group