NUXE wierzy, że kobiety intuicyjnie wiedzą, co jest dla nich najlepsze.
Na tym przekonaniu opiera się filozofia marki: NUXE Instinctive Beauty.
Ukazujący charakter brandu film kampanijny wyreżyserował Benjamin Millepied.
Historia NUXE to tak naprawdę historia Alizy Jabès. Rozwijanie marki opierało się o zaufanie: jej do siebie samej, własnych przekonań i uczuć. Jednym słowem: podążanie za instynktem. Kiedy wprowadzała do sprzedaży suchy olejek Huile Prodigieuse, nie przeprowadzała badań rynkowych dotyczących jego konsystencji, zapachu czy sposobu aplikacji, a mimo to każdego dnia na całym świecie sprzedają się miliony buteleczek.
Kiedy razem z zespołem wpadła na pomysł gamy Crème Fraîche de Beauté, nowatorskiego konceptu nawilżania skóry, którego założeniem była skuteczność działania produktu, jak i przyjemność aplikacji, nikt nie przewidział, że stanie się dla wielu kobiet sugestywnym kosmetykiem. Kolejnym ważnym etapem dla marki było założenie Spa Montorgueil w centrum Paryża. Miejsce oferuje kobietom odnowę, relaks i odnalezienie kontaktu z sama sobą - ta myśl przyświecała konceptowi NUXE SPA.
Dziś zespół NUXE kultywuje wartości, w które od zawsze wierzyła Aliza Jabès.
„ ”
NUXE od zawsze był blisko kobiet, poprzez odmowę poddania się presji
przymusu konformizmu i wyprodukowanego przez przemysł kosmetyczny
typu urody. Wierzymy, że kobiety intuicyjnie wiedzą, co jest dla nich najlepsze.
Naszą misją jest pomóc im dotrzeć do tego instynktu i zaufać mu, by mogły
wyrazić swoje własne, unikalne piękno. Instynkt jest nową mocą. Siłą, którą
wszyscy powinniśmy słuchać i ją wzmacniać, ponieważ piękno pochodzi z instynktu.
- Aliza Jabès, CEO i założycielka NUXE Group