06
10
2015
Nowy zapach Chloé Signature Eau de Toilette
Chloé Eau de Toilette
Siedem lat temu narodziła się pewna niezwykła róża...
Zmysłowa i pudrowa, o delikatnym i nowoczesnym zapachu będącym niczym druga skóra.
Poprzez nieustanną przemianę marka Chloé wylansowała niezwykły olfaktoryczny trend. Unikalna kompozycja – zamknięta w ikonicznym, szklanym flakonie zwieńczonym elegancką wstążką – stała się ponadczasowym symbolem kobiecości.
Dzisiaj paryski dom mody rozpoczyna czwarty rozdział w swojej historii. Nowa, kwiatowa mieszanka stanowi niepowtarzalną wariację wokół białej róży. Zaraz po Chloé Eau de Parfum, l’Eau de Chloé i Roses de Chloé powstał kolejny delikatny zapach...
Chloé Eau de Toilette
Delikatność jest synonimem ponadczasowej elegancji, dlatego nowe perfumy Chloé czerpią z bogactwa swoich poprzedniczek, choć już od pierwszych nut wyróżniają się też wyjątkową świeżością.
Ponownie bazą jest róża – tym razem jednak przybiera inną formę: lżejszą, bardziej miękką i delikatniejszą niż kiedykolwiek wcześniej. Michel Almairac (Robertet) – uznany nos, który stworzył Chloé Eau de Parfum i jej wcielenia, tym razem marzył o świeżym, lekko piżmowym aromacie – subtelnym, ale zarazem tajemniczym. Razem z Sidonie Lancesseur (Robertet) wyczarował kompozycję opartą na absolucie z białej róży.
Wokół niej perfumiarze wspólnie ułożyli wyjątkowy bukiet, dodając bergamotkę, która nadaje całości osobliwości oraz świeży akcent w postaci fuzji magnolii i gardenii. Na koniec pąki białej róży, które rozkwitają w kroplach porannej rosy, zostały zmieszane z aksamitnym piżmem, nadającym niesamowitej miękkości.
Chloé Eau de Toilette
Chloé Eau de Toilette pozostaje wierna ponadczasowemu flakonowi, wspólnemu dla całej linii Signature.
Inspiracją była charakterystyczna dla marki Chloé zwiewna, plisowana spódnica. Delikatność kształtów podkreślają dodatki: płytka wykonana z prawdziwego srebra oraz elegancka, biała wstążka.
Chloé Eau de Toilette
Chloé Eau de Toilette
Twarzą Chloé Eau de Toilette została międzynarodowej sławy aktorka i modelka Dree Hemingway, która symbolizuje śmiałość ducha i naturalną kobiecość, tak typowe dla zapachów Chloé.
Dree jest spontaniczna, a jej urok bierze się z wyjątkowego wyczucia elegancji i miejskiego szyku.
Za obiektywem kampanii stanęli Inez & Vinoodh, ukazując Dree taką, jaka jest naprawdę: autentyczną, delikatną, zmysłową. Czarno-białe fotografie nawiązują do sesji reklamowej pierwszego zapachu Chloé Eau de Parfum, którą ten sam duet stworzył ponad siedem lat temu.
Urzekająco urocza Dree – z rozpuszczonymi włosami i nagą skórą – doskonale wyraża dziewczynę Chloé, wolną od wszelkich narzuconych konwenansów i tryskającą radością życia.
„ ”
Jestem zaszczycona, że stanę się nową twarzą Chloé. Ta marka od dawna była częścią mojego życia i wiąże się z nią wiele wspomnień. Dlatego cieszę się, że ta historia potrwa dłużej i wejdę w świat zapachu Chloé.
– Dree Hemingway
Chloé Eau de Toilette jest dostępna w sieci perfumerii Douglas oraz Sephora.