07
10
2015
Moschino Fresh Couture: Kampania zapachu z Lindą Evangelistą
Moschino Fresh Couture
Moschino lansuje drugi autorski zapach, który powstał pod rządami Jeremy'ego Scott'a! Flakonik perfum nawiązuje do motywu spryskiwacza do szyb, który trafił na bluzy, sukienki i plecaki z kolekcji ss 2016. Zabawny kształt pojawił się także w projekcie etui na iPhona, który otrzymali w prezencie wszyscy goście letniego show marki w Mediolanie.
Zarówno sama nazwa Moschino Fresh Couture, jak i błękitna kolorystyka odwołują się do efektu świeżości.
Na wybiegu pachnący spryskiwacz zaprezentowała Bella Hadid, natomiast twarzą kampanii reklamowej została Linda Evangelista.
Supermodelka wcieliła się w rolę perfekcyjnej gospodyni domowej polerującej okna, a stylizację dopełniły takie szczegóły jak błękitny szlafrok i szykowny makijaż w stylu lat 50. Za obiektywem stanął Steven Meisel, który był także odpowiedzialny za sesję wizerunkową pierwszej kolekcji Scott'a dla Moschino w 2014 roku. Wówczas również pozowała Linda Evangelista, lansując słynną już torebkę z symbolem inspirowanym logo McDonald's.
Perfumy Moschino Fresh Couture stanowią mieszankę mandarynki, bergamotki, ylang ylang, maliny, piwonii, osmantusa, paczuli oraz ambroksu. Zapach trafi do sprzedaży w listopadzie w trzech wersjach: 30, 50 i 100 ml.
Moschino Toy
Przypomnijmy, że wiosną 2015 marka Moschino odkryła unisexowy zapach Toy. Butelkę ukryto w pluszowym misiu noszącym koszulkę z przewrotnym hasłem THIS IS NOT A MOSCHINO TOY. Twarzą kompozycji została Isabeli Fontana, którą Steven Meisel sfotografował na słodkim różowym tle.
Cytrusowo-kwiatowo-drzewna kompozycja otwiera się miksem bergamotki, mandarynki, kardamonu i jagód jałowca. Z kolei w sercu uwodzą aromatyczne nuty lawendy, głogu oraz fiołka, a w bazie królują drzewo sandałowe, piżmo oraz cedr. Perfumy dostępne są w wersji Eau de Toilette, w pojemności 50 ml.