09
10
2014
Marki Estée Lauder na rzecz walki z rakiem piersi
Kosmetyki z Różową Wstążką 2014
Październik to na całym świecie miesiąc poświęcony działaniom podnoszącym świadomość o profilaktyce i leczeniu raku piersi, który jest drugim najczęściej diagnozowanym nowotworem na świecie. Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi w Estée Lauder Companies powstała w 1992 roku, zapoczątkowana przez synową Estée Lauder, panią Evelyn H. Lauder. Symbolem zdrowych piersi stała się Różowa Wstążka, którą wraz z Evelyn rozpropagowała redaktor naczelna miesięcznika o zdrowiu SELF.
Inicjatywa zainicjowała globalny ruch, który pomógł ocalić miliony istnień. Działa obecnie w ponad 70 krajach i pozwoliła zgromadzić dotychczas ponad 53 miliony dolarów na wsparcie badań, edukacji i usług medycznych. W Polsce w ramach kampanii realizowane są działania edukacyjne, a także zbiórka funduszy na badania medyczne poświęcone rakowi piersi. W tym celu marki koncernu Estée Lauder wprowadziły do sprzedaży limitowane edycje kosmetyków z różową wstążką, by 20% ceny każdego produktu przekazać na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzone pod kierunkiem profesora Jana Lubińskiego w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
Do kampanii ponownie włączyły się perfumerie Douglas oraz Sephora. To właśnie tutaj przez cały październik można kupować specjalne odsłony kosmetycznych przebojów Estée Lauder , Clinique, La Mer, Bobbi Brown oraz Bumble and bumble.
Estée Lauder Dream Pink Collection Evelyn Lauder i Elizabeth Hurley
Umieszczona w różowej kopertówce kolekcja kosmetyków do makijażu: szminka Pure Color w limitowanym odcieniu Dream Pink oraz dwa miniaturowe lakiery do paznokci Pure Color w limitowanych odcieniach Blushing Lilac i Berry Hot.
cena: 150 zł
Polecamy: Limitowane edycje Bobbi Brown i La Mer dla walki z rakiem piersi
Kosmetyki z Różową Wstążką 2014
Clinique Pink with a Purpose Long Last Lipstick – Power With Pink
Limitowana edycja różowych szminek oferuje osiem godzin świeżego i ciepłego koloru. Umieszczona w wygodnej, różowej kosmetyczce.
cena: 99 zł
Kosmetyki z Różową Wstążką 2014
Clinique Great Skin. Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion
Dostępna w limitowanej edycji buteleczka mieści podwójną dawkę nawilżenia, która zapewnia skórze uczucie komfortu przez cały dzień. Flakonik zdobi breloczek.
Cena: 185 zł / 200 ml
Estée Lauder Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II & Pink Ribbon Collection
Opakowanie mieszczące limitowaną edycję serum zdobi łańcuszek z Różową Wstążką, który symbolizuje wsparcie dla osób walczących z rakiem piersi.
cena: 430 zł / 50ml
Kosmetyki z Różową Wstążką 2014
TOMMY HILFIGER Hilfiger WOMAN Cheerfully Pink
Kwiatowa mieszanka Hilfiger WOMAN zamknięta w specjalnym flakonie z wstążką. Różowy zapach w różowej sprawie, dostępny wyłącznie w Douglas.
cena: 215 zł / 50 ml
Kosmetyki z Różową Wstążką 2014
Bumble and bumble prêt-à-powder
Bestseller: jednocześnie suchy szampon oraz produkt do modelowania włosów i zwiększania ich objętości. Dostępny wyłącznie w sieci Sephora.
Cena: 135 zł