26
09
2016
Margot Robbie w kampanii Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
deep euphoria to nowy zapach od Calvin Klein. Wyzwolony, pełen siły, prowokujący... Twarzą kampanii w reżyserii Francisa Lawrence została Margot Robbie - pewna siebie, sensualna i ultra kobieca, uchwycona w scenerii imprezy w Los Angeles.
Zapach deep euphoria wkracza na nowe terytorium olfaktoryczne jako pierwsza wibrująca szyprowo-kwiatowa kompozycja w portfolio marki Calvin Klein. Otwiera go nuta wodna oraz aromat czarnej magicznej róży, które przeplatają się, tworząc aurę wilgoci przez cały czas trwania zapachu na skórze. Dzięki temu kompozycja staje się namiętna i przywołuje zmysłowość klasycznej wersji zapachu.
Calvin Klein deep euphoria
Mieszanka nut głowy z nutami serca podkreśla nowoczesną kobiecość oraz najwyższą jakość bogatego zapachu.
Ostatnie akordy bazowe otulają skórę piżmem, które daje wrażenie gładkości, zmysłowego bogactwa. Zanurzając się w nim głęboko, zapach przywołuje uczucie ciepła i przyjemności. Wszystkie elementy zapachu uzupełniają się i stanowią ucieleśnienie wyjątkowej i wielowymiarowej siły oraz prawdziwego szyku. W ten sposób kompozycja podkreśla wszystkie oblicza osobowości kobiety zapachu deep euphoria.
Nuty głowy: cascalone – nuta wodna, biały pieprz, liście mandarynki
Nuty serca: czarna magiczna róża, geranium, jaśmin sambac
Nuta bazy: piżmo, paczuli, mineralna nuta drzewna
Dom perfumiarski: Firmenich
Perfumiarz: Honorine Blanc we współpracy z Ann Gottlieb
Calvin Klein deep euphoria
Przez dziesięć lat kampania reklamowa zapachu euphoria Calvina Kleina w niezwykle pomysłowy sposób przedstawiała piękny sen na jawie z lśniącymi obrazami i fantazyjnymi interpretacjami.
Tej jesieni aktorka Margot Robbie wystąpiła w mocnej globalnej kampanii reklamowej, która przedstawia zmysłowość poprzez różne doświadczenia i przemiany. Akcja rozgrywa się w pokoju hotelowym. Jest poranek, bohaterka stoi w pełnym blasku słońca. Wygląda naturalnie i surowo. To, co wydarzyło się poprzedniej nocy powoli zaczyna się odsłaniać w postaci serii obrazów, które przywołują najgłębsze fantazje Margot i jej najskrytsze pragnienia.
Flakon zapachu deep euphoria jest skierowany do młodej, nowoczesnej kobiety, która ucieleśnia siłę kobiecości. Design jest nową interpretacją klasycznego flakonu euphoria poprzez zabawę kształtem i konturami oraz luksusowym kolorem bakłażana z połyskującymi czarnymi akcentami.
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Calvin Klein deep euphoria
Na rynku polskim deep euphoria jest dostępna od sierpnia 2016 w Douglas, a od listopada w pozostałych perfumeriach. Rekomendowane ceny to 99 zł / 10 ml, 204 zł / 30 ml, 280 zł / 50 ml oraz 350 zł / 100 ml.