01
12
2021
M.A.C. Viva Glam 2021: Pomadki jak dzieła sztuki pop-artu
M.A.C. Viva Glam 2021
Tegoroczna odsłona kultowego charytatywnego projektu
M.A.C. Viva Glam to hołd dla artystycznego
i filantropijnego dziedzictwa Keitha Haringa.
Jak co roku 1 grudnia – w Światowy Dzień AIDS – M.A.C. prezentuje światu nową, limitowaną edycję pomadki Viva Glam. W tym w ramach projektu powstały trzy szminki inspirowane twórczością Keitha Haringa. Każda z nich stanowi małe dzieło sztuki pop-artu, dzięki pełnym symbolizmu, street-art’owym grafikom artysty, jakie znalazły się na opakowaniach tegorocznej edycji.
M.A.C. Viva Glam 2021
Od 1994 roku dzięki programowi M.A.C. Viva Glam udało się zebrać ponad 500 milionów dolarów na całym świecie/ Przy zakupie jakiejkolwiek pomadki z edycji, 100% dochodu ze sprzedaży przekazywane jest na rzecz lokalnych organizacji wspierających kobiety i dziewczęta, społeczność LGBTQIA+ oraz osoby żyjące z HIV/AIDS lub dotknięte tym problemem.
W tym roku wystartowała pierwsza polska kampania
M.A.C. Viva Glam z lokalnymi ambasadorami:
Urszulą Woźniakowską, Maciejem Gąsiem Gośniowskim
Neen Nah i Lullą La Polaca – najstarszą polską drag queen.
M.A.C. Viva Glam 2021
M.A.C. Viva Glam 2021
M.A.C. Viva Glam 2021
M.A.C. Viva Glam 2021