23
05
2016
Lily-Rose Depp została twarzą CHANEL N°5 L’EAU
Instagram @lilyrose_depp
CHANEL na jesień 2016 przygotowało zapachową niespodziankę dla wielbicielek swojej kultowej "piątki". Ikoniczny zapach trafił do laboratoriów Oliviera Polge, gdzie został poddany wyjątkowej metamorfozie. Nowa kompozycja - N°5 L’EAU - zasłużyła na specjalną kampanię i wyjątkową ambasadorkę. Dziś dom mody ujawnił, że została nią Lily-Rose Depp.
To nie pierwsza kampania CHANEL z udziałem Lily-Rose Depp. Pół roku temu została twarzą jesienno-zimowej kolekcji okularów.
Córka Vanessy Paradis i Johnny'ego Deppa swój salonowy debiut miała dokładnie rok temu, podczas nowojorskiej powtórki pokazu CHANEL Paris-Salzburg Métiers d'Art. Jej zdjęcia w kompletnej stylizacji spod igły paryskiego domu mody natychmiast obiegły cały świat, z dnia na dzień czyniąc z 15-letniej wówczas ślicznotki celebrytkę. Dziś, nieco ponad rok później, każdy pokaz podziwia wprost z pierwszego rzędu, a na Instagramie obserwują ją prawie 2 miliony fanów.
Kampanię CHANEL N°5 L’EAU zrealizuje Johan Renck.
Instagram @chanelofficial
Reżyser znany jest szczególnie w środowisku muzycznym - spod jego ręki wyszły teledyski między innymi Davida Bowie (Lazarus), Beach House (Blackstar), Fever Ray (Seven) oraz The Knife (She's Madonna). Jako uznany fotograf, wielokrotnie pracował również z artystami nad okładkami ich albumów, oraz z magazynami - głównie VOGUE Italia.
Lily-Rose natomiast święci swoje pierwsze triumfy przed kamerą. Niebawem na ekrany kin wejdą trzy filmy z jej udziałem. Każdy z nich - Yoga Hosers w reżyserii Kevina Smitha, Planetarium Rebeccy Zlotowski oraz La danseuse Stéphanie Di Giusto - walczyły o nagrody podczas tegorocznego festiwalu w Cannes.