17
09
2018
Kristen Stewart w kampanii Chanel Le Volume Révolution
Chanel Le Volume Révolution
Prawdziwą gwiazdą nowej palety CHANEL Eyes Collection 2018 jest
rewolucyjna mascara wyprodukowana w technologii druku 3D.
Premierowy Chanel Le Volume Révolution o minimalistycznym designie skrywa innowacyjną szczoteczkę, która powstała przy współpracy z francuskim brandem Erpro 3D Factory. Prace nad wspólnym projektem trwały w sumie 6 lat, a teraz pierwszy w historii tusz wyprodukowany metodą druku 3D trafił do sprzedaży. Twarzą kampanii została regularna ambasadorka Chanel, aktorka Kristen Stewart.
LE VOLUME DE CHANEL
Delikatnie szorstka powierzchnia starannie zaprojektowanej szczoteczki zapewnia komfortową aplikację o niezrównanej precyzji, pojedyncze włókna o wymiarach jednej setnej milimetra nadają rzęsom ultra wydłużenie, zaś mikro wgłębienia w strukturze umożliwiają nabranie perfekcyjnej ilości produktu, bez konieczności wielokrotnego zanurzania szczotki pomiędzy aplikacją na jednym i drugim oku.
Nowoczesna technologia pozwala na wykreowanie aż
50 000 szczoteczek 3D w ciągu zaledwie 24 godzin.
Chanel Le Volume Révolution