29
08
2017
Kristen Stewart twarzą nowego zapachu CHANEL Gabrielle
CHANEL Gabrielle
Jeszcze w maju dom mody Chanel zapowiedział wylansowanie zupełnie nowego, pierwszego od 15 lat samodzielnego zapachu, a nie kolejnego flankera znanej mieszanki. W kolejnych miesiącach stopniowo uchylano rąbka tajemnicy, by w tym tygodniu do publikacji trafiła kampania premierowych perfum CHANEL Gabrielle.
Twarzą kompozycji została regularna ambasadorka
paryskiej marki – Kristen Stewart.
Powitanie kolejnych perfum w portfolio Chanel to równocześnie zwieńczenie roku 2017, który w całości stanął pod znakiem Gabrielle Chanel. Zainicjowało go ujawnienie nowego projektu torebki oraz stopniowo odkrywana seria spotów z serii Inside Chanel, tym razem skupionych na postaci legendarnej założycielki.
#TheCHANELGABRIELLEfragrance
Sercem kampanii CHANEL Gabrielle jest spot autorstwa Ringana Ledwidge. Skąpane w przyćmionym świetle kadry w symboliczny sposób ujmują temat poszukiwania wolności. Artystyczna wizja przedstawia Kristen Stewart powoli uwalniającą się z krępującego jej ruchy kokonu i pośpiesznie biegnącą przed siebie.
Gabrielle to zmysłowy miks ylang-ylang, jaśminu, kwiatu pomarańczy,
tuberozy, drzewa sandałowego i białego piżma. O dodatek ożywczych
nut zadbał grejpfrut, skórka mandarynki i czarna porzeczka.
Zapach został wykreowany przez Oliviera Polge.
CHANEL Gabrielle
„ ”
Odnoszenie się do konkretnej osoby, a co więcej do Gabrielle Chanel to nowość dla domu mody Chanel. Zamiast jednak odtwarzać jej życie zdecydowaliśmy się położyć nacisk na jej buntowniczą i niekontrolowaną osobowość.
Pozostawanie sobą i bycie sobie wiernym to wartości, które Gabrielle Chanel przekazała nam, a my chcemy przesłać tę uniwersalną wiadomość wszystkim kobietom. Dzięki temu filmowi chcemy dotrzeć do każdej kobiety z osobna.
– Thomas du Pré de Saint-Maur,
szef Global Creative Resources w CHANEL Fragrance & Beauty