08
10
2015
Kosmetyki z różową wstążką od Estée Lauder Companies
Kampania BCA 2015
W ramach Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies (BCA) firma Estée Lauder z dumą zapowiada globalny
Miesiąc Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi.
Koncern zaprasza mieszkańców całego świata do przyłączenia się do internetowej społeczności i podzielenia się z innymi działaniami, które przybliżają ludzkość do chwili, w której ta straszna choroba stanie się jedynie koszmarnym wspomnieniem. Hasło przewodnie kampanii 2015 brzmi Liczy się każde działanie. Dołącz do nas na BCAcampaign.com.
Wsparcie pozyskane za pośrednictwem globalnej inicjatywy posłuży w tym roku do stworzenia międzynarodowego projektu multimedialnego, którego szczegóły zostaną ujawnione 4 lutego 2016 roku. Udział mogą wziąć w nim wszyscy, którzy w okresie od 1 października do 31 grudnia 2015 zamieszczą swoje zgłoszenie pod adresem BCAcampaign.com. Celem jest uchwycenie różnorodności działań podejmowanych przez kobiety i mężczyzn dla położenia kresu chorobie oraz przekonanie innych, by dołączyli do wspólnej walki.
#BCAstrength
„ ”
Raka nie da pokonać się w pojedynkę. Uda nam się jedynie wtedy,
gdy połączymy nasze siły.
– Evelyn H. Lauder
Poprzez sprzedaż produktów z Różową Wstążką albo przekazywanie dotacji, w Kampanii BCA 2015 uczestniczą kultowe już marki Estée Lauder Companies: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox oraz Tom Ford Beauty.
Zgodnie z hasłem Razem mamy więcej siły brandy podejmują wspólne działania w celu wsparcia misji kampanii, aby zwalczać raka piersi poprzez edukację i badania medyczne.
Kampania BCA 2015
ESTÉE LAUDER, Resilience Lift Night Firming/Sculpting Face and Neck Creme z różową bransoletką
Stworzona na potrzeby Kampanii BCA limitowana edycja kremu ujędrniającego obejmuje elegancką bransoletkę z breloczkiem BCA.
cena: 430 zł (50 ml)
Kampania BCA 2015
CLINIQUE, Pink with a Purpose Cheek Pop z sakiewką
Umieszczony w poręcznej mini-kosmetyczce, niezwykle popularnyróż Clinique Cheek Pop w odcieniu Berry Pop zdobi wytłoczona w pudrze różowa wstążka. Luksusowo jedwabista formuła zapewnia efekt naturalnego rumieńca bez konieczności nakładania na policzki dużej ilości pudru.
cena: 135 zł
CLINIQUE, Great Skin, Great Cause Dramatically Different Moisturizing Lotion+ z z breloczkiem
Zamknięte w limitowanej buteleczce mleczko do twarzy łączy całodzienne nawilżanie z atutami substancji wzmacniających skórę. Efekt? Cera wyglądająca młodziej przez dłuższy czas! Flakonik zdobi breloczek Clinique, a w cenie regularnego produktu o pojemności 125 ml otrzymuje się 200 ml.
cena: 189 zł
Kampania BCA 2015
BOBBI BROWN, Peony Set
Dostępny w limitowanej edycji kompakt zawiera róż w odcieniu piwonii z wytłoczoną w pudrze różową wstążką oraz minipędzel do twarzy. Wyłączność Douglas.
cena: 240 zł
Kampania BCA 2015
LA MER, The Lip Balm
Luksusowa, głęboko odbudowująca formuła błyskawicznie zmiękcza i odmładza przesuszoną skórę ust, zapewniając jej uczucie ulgi. Wyłączność Douglas.
cena: 245 zł
Kampania BCA 2015
BUMBLE AND BUMBLE, Prêt-à-powder z limitowaną różową nakrętką
W zależności od potrzeb suchy szampon, produkt wydłużający trwałość stylizacji włosów lub zwiększający ich objętość; doskonały do wszystkich rodzajów włosów. Wyłączność Sephora.
cena: 135 zł
ORIGINS, Limited-Edition Make a Difference Rejuvenating Hand Treatment.
Skóra dłoni błyskawicznie odmłodnieje dzięki głęboko nasyconemu ekstraktami roślinnymi kremowi, korzystającemu z mocy tzw. zmartwychstanki, czyli róży jerychońskiej, energetyzującej trehalozy i Himanthalia elongata.
cena: 59 zł