09
02
2020
Hermès debiutuje z kolekcją beauty #RougeHermès
Rouge Hermès
Dom mody Hermès wkracza do świata beauty,
prezentując pierwszą kolekcję Rouge Hermès
poświęconą naturalnemu pięknu ust.
Linia stanowi owoc prac badawczych zapoczątkowanych ponad pięć lat temu i kierowanych w duchu doskonałości przez Agnès de Villers, CEO Hermès Perfume & Beauty. Całość powstała pod egidą Pierre-Alexis Dumas, dyrektora artystycznego marki, a Pierre Hardy, dyrektor ds. kreacji biżuterii oraz obuwia, był odpowiedzialny za koncept opakowania. Z kolei Bali Barret, dyrektor artystyczna działu damskiego, wniosła do projektu ideę kobiecości i koloru, Jérôme Touron, dyrektor kreatywny Hermès Beauty, nadał jej formę produktów do makijażu, zaś Christine Nagel, dyrektor ds. Perfum zadbała o unikatowy zapach.
Rouge Hermès
Stworzona ze szlachetnych materiałów – lakierowanych, szczotkowanych i polerowanych metali w kolorze czarnym, białym lub złotym – montowana ręcznie szminka Rouge Hermès może służyć przez długi czas dzięki możliwości uzupełnienia. Drobna tekstura osadza kolor jednym pociągnięciem, z matowym lub satynowym wykończeniem, przypominającym skóry Doblis i Box.
Wyobraźnia i duch paryskiego domu mody wyrażają się w 24 tonach
Rouge Hermès. Wyjątkowa selekcja została zainspirowana
innymi materiałami wykorzystywanymi w Hermès – jedwabiem,
z nieskończonym bogactwem odniesień kolorystycznych
(75,000 odcieni) oraz skórą (900 odcieni).
Rouge Hermès
„ ”
Hermès Beauty jest częścią nas – rodzinnej firmy prowadzonej
przez rzemieślników, którzy pragną towarzyszyć współczesnym
kobietom i mężczyznom z należytą elegancją i autentycznością
w życiu codziennym. To kwintesencja naszej miłości
do ciągłego zaskakiwania, którą prezentujemy poprzez
bogatą i różnorodną gamę produktów.
– Axel Dumas,
CEO Hermès
Rouge Hermès
Dwa razy w roku kolekcji Rouge Hermès towarzyszyć
będzie limitowana edycja trzech kolorów.
Każdy odcień szminki Rouge Hermès trafia do papierowego opakowania przypominającego miniaturową wersję słynnego pomarańczowego pudełka. Pomadce towarzyszą inne produkty stanowiące podstawę rytuału: balsam do ust, błyszczyk, uniwersalna kredka i szczoteczka z lakierowanego drewna. Dostępna będzie również skórzana kolekcja akcesoriów – w tym futerałów i luster.
Rouge Hermès
„ ”
Niczym jedwabny szalik okalający kobiecą szyję, tworząc blask
i ujawniając jej piękno, Hermès Beauty chce odkryć na nowo
emocje kolorów jako podstawową cechę kobiecą.
W Hermès kolor jest irracjonalny, odurzający pasją, kunsztem
niuansów, obsesyjnie szukający właściwego tonu i własnego języka.
– Bali Barret,
dyrektor artystyczna działu damskiego Hermès
Rouge Hermès
Rouge Hermès
Rouge Hermès