16
04
2025
dm świętuje 3 lata w Polsce i zapowiada ekspansję
dm-drogerie markt podsumowuje trzy lata działalności w Polsce. Marka zapowiada ambitny plan rozwoju – do końca roku sieć będzie liczyć niemal 80 sklepów, a w perspektywie trzech lat liczba ta ma się podwoić. Równolegle rozwijana jest strategia omnichannel i punkty ekspresowego odbioru zamówień.
Od debiutu w kwietniu 2022 roku, dm otworzyła 53 sklepy o łącznej powierzchni blisko 32 tys. m², zatrudniając 471 pracowników. Nowe lokalizacje pojawią się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Świdnicy, Kłodzku oraz Łodzi, która pozostaje kluczowym rynkiem rozwoju.
Wśród top produktów wciąż dominują marki własne – Balea, dmBio, ebelin czy dein Bestes – cenione za jakość i przystępne ceny.
Rosnącym zainteresowaniem cieszy się także aplikacja „Mój dm”, z której korzysta już ponad 50% więcej użytkowników niż rok wcześniej. Umożliwia m.in. dostęp do promocji, kuponów rabatowych oraz wygodny odbiór zamówień internetowych już po 3 godzinach w wybranym sklepie.