18
07
2016
Gigi Hadid w kampanii nowego zapachu Tommy Hilfiger #TheGirl
Gigi Hadid w kampanii Tommy Hilfiger The Girl
The Girl to dla mnie autentyczność i dobra zabawa.
- Gigi Hadid
Tommy Hilfiger ustanowił Gigi Hadid ambasadorką swojej marki. Tym razem instagramowa księżniczka i it-girl została twarzą nowego zapachu The Girl sygnowanego amerykańskim brandem, będącego flankerem popularnej kompozycji Tommy Girl.
Zapach powstał w limitowanej edycji, a jego premiera będzie miała miejsce jeszcze latem tego roku. Gigi, ze swoją pełną energii osobowością, idealnie uosabia nową propozycję zapachową Tommy Hilfiger, odwołując się do DNA marki opartego na amerykańskiej swobodzie i optymizmie.
Premierową kompozycję otwierają ożywcze nuty gruszki, liści fiołka i fig, powoli przechodzące w miks kwiatów konwalii i jaśminu. Zapach wieńczy drzewo cedrowe i kaszmirowe.
Kampania oraz design flakoniku nawiązują do charakterystycznego dla marki motywu wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych. Marinistyczne opakowanie ze złotą kotwicą oraz bosmanka, w którą ubrana jest Gigi podczas sesji – każdy z tych elementów nadaje całości charakter nadmorskiej amerykańskiej miejscowości.
Sesja wizerunkowa, która zostanie ujawniona jeszcze w lipcu tego roku, została sfotografowana w Nowym Jorku przez Mikaela Janssona.
Gigi Hadid w kampanii Tommy Hilfiger The Girl
Gigi Hadid w kampanii Tommy Hilfiger The Girl
Gigi Hadid w kampanii Tommy Hilfiger The Girl
Limitowana kompozycja będzie dostępna wyłącznie w perfumeriach Douglas w cenie 129 zł za 30 ml oraz 179 zł za 50 ml.