21
10
2015
Flakonik-torebka, czyli zapach Marc Jacobs Decadence
Marc Jacobs Decadence
Jeden z najbardziej oczekiwanych zapachów sezonu...
Luksusowy, zmysłowo drzewny. Szykowny i bogaty, w wyniosłym stylu Marca Jacobsa.
DECADENCE
Dekadencka mieszanka podkreśla charakter marki Marc Jacobs dzięki odważnej stylizacji, luksusowemu rzemiosłu i rewolucyjnemu designowi flakonu, który zainspirowała jedna z kultowych torebek MJ o nazwie Trouble. Szklaną it bag na łańcuszku, utrzymaną w palecie bogatych, szmaragdowo-zielonych odcieni, wieńczą wyrafinowane detale: egzotyczny korek z wzorem skóry pytona i czarny jedwabisty frędzel dodają wyrafinowanego stylu.
Aksamitny kartonik z logo wytłoczonym w złocie gwarantuje okazałe wykończenie całego projektu.
Zapach Marc Jacobs Decadence został stworzony wspólnie z mistrzynią perfumiarstwa Annie Buzantian. Rozpoczyna go urzekająca nuta głowy: soczysta śliwka włoska, złoty szafran i aksamitny irys. W sercu kompozycja składa się w bukiet róż bułgarskich, obok których pachnie soczysty kosaciec i kremowe kwiaty jaśminu sambac. Ostatni akcent stanowi miks seksownej ambry, upojnego wetiweru i ciepłego papirusa.
nuta głowy: włoska śliwka, irys, szafran
nuta serca: róża bułgarska, jaśmin sambac, kosaciec
nuta bazy: ambra, wetiwer, papirus
Twarzą zapachu została Adriana Lima, która wystąpiła już w regularnej kampanii Marc Jacobs ss 2015, a podczas ostatniej gali MET pojawiła się u boku designera ubrana od stóp do głów w jego projekty. Na potrzeby zapachowej sesji brazylijska top modelka stanęła przed obiektywem Steven'a Meisel'a – fotografa, który jak nikt inny potrafi uchwycić efekt glamour zmysłowości.
Finałowe zdjęcie przedstawia zapach na połyskującej metalicznie powierzchni, z akcentami opalizującymi i luksusową oprawą dekadenckiego buduaru.
Zdjęcia z kampanii Marc Jacobs Decadence >>>
30 ml – 245 zł 50 ml – 345 zł 100 ml – 445 zł