15
07
2015
#FaceForward - kampania Clinique z ikonami pokolenia millennials
fot. Instagram @clinique
Clinique 3 Kroki Millennials
Kampania #FaceForward
Jeśli mogłabyś dać swojemu przyszłemu JA radę, co byś mu powiedziała? Clinique zachęca kobiety do patrzenia w przyszłość.
Clinique wprowadza globalną kampanię #FaceForward (Patrz w Przyszłość), która odzwierciedla ducha indywidualizmu, celebruje osiągnięcia, a poza wszystkim, wywołuje chęć inspiracji i w konsekwencji inicjuje dialog. Kampanię otwierają najbardziej wpływowe osoby pokolenia millennials - Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang - kobiety aktywnie działające w społeczeństwie i kwestionujące status quo.
Po raz pierwszy w historii Clinique w kampanii pojawią się twarze. Marka poczuła, że nadszedł czas, aby podkreślić silne, pewne siebie i znane kobiety biznesu, które pomogą ucieleśnić DNA marki.
fot. Instagram @clinique
Akcja #FaceForward zachęca kobiety, aby patrzyły w przyszłość, wyznaczały cele i realizowały swoje marzenia. Tavi Gevinson, Hannah Bronfman i Margaret Zhang w wyjątkowy sposób pełnią rolę „kuratorek” kampanii. W tak młodym wieku mają za sobą osiągnięcia w świecie mody, stylu życia, zdrowia i sztuki.
Nie boją się kwestionować i łamać barier. Symbolizują zamiłowanie swojego pokolenia do sukcesów oraz reprezentują misję Clinique, którą jest inspirowanie i motywowanie kobiet na całym świecie.
Celem Clinique jest nieustannie umacniać pozycję kobiet, celebrować ich sukces i podkreślać osoby z różnych środowisk, które wywierają na nie wpływ, do których mogą się porównać i które budują emocjonalną więź z naszymi klientkami. Kampania powołana do życia poprzez aktywizację społeczną, angażuje kobiety na całym świecie i tworzy grupę silnych, mądrych, pracowitych, śmiałych i żądnych wrażeń przedstawicielek płci pięknej.
fot. Instagram @clinique
Clinique zaprasza kobiety z całego świata do zamieszczania postów z wymownym tagiem #FaceForward, adresowanych do nich samych, odpowiadających na pytanie:
Jeśli mogłabyś dać swojemu przyszłemu JA radę, co byś mu powiedziała?
Niech osobiste historie pokolenia młodych, wyrazistych i pewnych siebie kobiet, które ucieleśniają wizję i przekonania Clinique, staną się globalną inspiracją. Pokolenie millennials jest często źle rozumiane. Jego słabość do sieci społecznościowych, selfie i widoczna pewność siebie tworzy niepełny obraz, który często prowadzi media do przypuszczenia, że jest to pokolenie bez motywacji, celu, raczej skupione na sobie.
Clinique ma inne zdanie. Jako marka, chcemy docenić wspaniałość tych młodych ludzi. Uważamy, że pokolenie milenium jest mądre, śmiałe i żądne przygód.