30
08
2016
CHANEL No. 5 L'Eau: Premiera nowej odsłony kultowej piątki
CHANEL No. 5 L'Eau
CHANEL przedstawia wyjątkową niespodziankę dla wielbicieli kultowej kompozycji Chanel No. 5.
CHANEL No. 5 L'Eau
Ambasadorką nowej odsłony zapachu została Lily-Rose Depp, jedna z ostatnich ulubienic Karla Lagerfelda i twarz kampanii CHANEL Eyewear fw 2015/16. W ten sposób młoda modelka powtarza sukcesy swojej mamy Vanessy Paradis, która reklamowała perfumy Coco Chanel w 1991 roku.
Za obiektywami stanęli Karim Sadli (zdjęcia) i Johan Renck (spoty). Pierwsze ujawnione zdjęcia prezentują Lily-Rose ukrytą za transparentnym flakonem perfum, a jeszcze w tym tygodniu do publikacji trafią dalsze ujęcia z sesji oraz dwa 10-sekundowe filmy.
Młodzieńcza i zdecydowana.
Taka jest nowa kobieta CHANEL No. 5 L'Eau.
To indywidualistka, która nieustannie zaskakuje i ciągle odkrywa swoje kolejne
oblicza, co odzwierciedla hasło kampanii You know me and you don't.
CHANEL No. 5 L'Eau
#NEWCHANEL5
#YOUKNOWMEANDYOUDONT
W kompozycji CHANEL No. 5 L'Eau zachowano nuty neroli, róży i aldehydów, które stanowią najbardziej charakterystyczne akordy legendarnej piątki. Zmniejszyła się za to ogólna liczba składników znana z premierowej edycji oraz kolejnych flankerów, a dodatkowo pojawiło się kilka nowych komponentów: cytryna, mandarynka, pomarańcza i cedr.
Ikoniczny zapach został poddany metamorfozie w laboratoriach Oliviera Polge,
syna perfumiarza Jacques'a Polge, który od lat 80. tworzył pachnidła Chanel.
Całość zachowała swój niepowtarzalny aromat, zaś dzięki orzeźwiającym nutom stała się lżejszą i bardziej młodzieńczą wersją No. 5. Odrobinę zmienił się również flakon – jego przejrzystość ma podkreślać lekkość zawartości.
CHANEL No. 5 L'Eau