18
07
2018
Calvin Klein Women: Pierwszy od 13 lat nowy zapach marki
Calvin Klein Women
Dom mody Calvin Klein lansuje pierwszy od 13 lat zupełnie
nowy zapach, który powstał pod czujnym okiem niedawno
wybranego dyrektora kreatywnego Rafa Simons'a.
CALVIN KLEIN WOMEN
Kompozycja powstała z inspiracji wielowymiarową tożsamością współczesnej kobiecości, wrodzoną różnorodnością, wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad. Jak wierzy marka Calvin Klein, to kolektywna indywidualność jednoczy wszystkie kobiety. Słowo Women oznacza nie jedną, lecz wiele osób – grupę osobowości, które mówią odrębnym głosem i posiadają wyjątkową moc.
Calvin Klein Women obrazuje dynamiczną i wielowymiarową kobiecość, która ukazuje kreatywnego ducha Rafa Simonsa oraz nową epokę dla marki. Kampania reklamowa zapachu oręduje za legendarnymi bohaterkami przeszłych pokoleń i afirmuje bohaterki współczesnej kultury. Twarzami kompozycji zostały dwie kobiety kształtujące nowe oblicze Hollywood.
Lupita Nyong'o & Saoirse Ronan
Obie aktorki wybrały postacie z przeszłości, które je zainspirowały
– ikony kobiecości, które wpłynęły na ich tożsamość.
Za obiektywem stanęła artystka Anne Collier, która stworzyła zaskakujące zestawienia, pozwalające zgłębiać wzajemne relacje między obrazami. W efekcie kampania prezentuje tryptyk zdjęć przedstawiających współczesne gwiazdy porównane z legendarnymi postaciami: Lupitę z Earthą Kitt i Katharine Hepburn oraz Saoirse z Sissy Spacek i Niną Simone.
Calvin Klein Women
„ ”
Przystępując do kampanii Calvin Klein Women, byłam ciekawa czy można
stworzyć inny rodzaj wizerunku: wizerunku empatii i pewności siebie,
aby kobiety mogły artykułować i projektować swoje własne tożsamości.
– Anne Collier