Baby

Karl Lagerfeld lansuje swoją pierwszą, autorską kolekcję dla dzieci. Gwiazdą kampanii została jego puszysta przyjaciółka – kotka Choupette.

 

 

Melijoe Karl Lagerfeld KIDS

 

 

W linii dostępne są ubrania ready-to-wear oraz akcesoria na sezon ss 2016. Całość projektów trafiła przedpremierowo wyłącznie pod adres Melijoe.com – internetowego sklepu z odzieżą dziecięcą. Współpracę lansuje seria czterech czarno-białów spotów z podobizną Choupette w roli głównej. Kotka pojawia się także na stronie Melijoe.com, od czasu do czasu wyskakując z balerinek albo kieszeni ramoneski.

 

Kolekcja KIDS to kwintesencja klasyki od Lagerfelda doprawionej rockowym sznytem. Najciekawszy model? Koszulka w kolorze czystej bieli ozdobiona profilem Karla i jego ukochanej kotki – oboje występują w charakterystycznych okularach i wysoko postawionych kołnierzykach. Wśród akcesoriów znalazły się m.in. krawaty, rękawiczki bez palców, czapki z daszkiem, mini torebki, kalosze oraz okulary przeciwsłoneczne.

 

 

nOMzVbkSQNQ

zobacz na jednej stronie