SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Gwarantuje świetlistą skórę, której nie powstydziłaby się Hailey Bieber. To bezbłędny zamiennik Rhode

Tańszy zamiennik Rhode już w Rossmannie. Esencja polskiej marki to hit, który zapewnia efekt "glazed donut skin".

Spis treści


Najbardziej viralowa marka w sieci? Rhode nie ma sobie równych
Tańszy zamiennik Rhode z Rossmanna. Gwarantuje świetlistą skórę
Mleczko zamiast serum: nowy trend rewolucjonizuje branżę beauty
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

 

Hailey Bieber to nazwisko, które od kilku sezonów elektryzuje świat beauty. Każdy kosmetyk, który promuje pod szyldem swojej marki Rhode, natychmiast osiąga status viralowego bestsellera, a trend „glazed donut skin” podbija serca fanek naturalnie świetlistej, zdrowo wyglądającej cery. Jednak fenomen Rhode ma jeden kluczowy minus – trudno dostępne kosmetyki osiągają na polskim rynku zawrotne ceny. W odpowiedzi na potrzeby konsumentek przychodzą więc rodzime marki, które szybko i sprawnie wykorzystały światowy trend, proponując znacznie tańszy zamiennik Rhode, który w niczym nie ustępuje oryginałom zza oceanu. Jednym z najbardziej spektakularnych odkryć ostatnich miesięcy stała się esencja, która bez problemu zastępuje słynne Glazed Milk Hailey Bieber. Co więcej, kosztuje tyle samo, co kawa na mieście i dostaniecie ją w każdym Rossmannie.

 

Najbardziej viralowa marka w sieci? Rhode nie ma sobie równych

 

Rhode, czyli linia kosmetyczna założona przez Hailey Bieber w 2022 roku, niemal natychmiast stała się jednym z czołowych graczy na rynku. Marka, tworzona w oparciu o zasadę „one of everything really good” – koncepcję minimalizmu i skuteczności – od początku przyciągnęła uwagę dzięki starannie wyselekcjonowanej gamie produktów.

Wśród absolutnych hitów znalazły się: Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream i kultowy Peptide Lip Treatment – te trzy produkty pojawiły się w pierwszej odsłonie już w dniu startu sprzedaży, przyczyniając się do sprzedaży na poziomie 10 milionów dolarów w zaledwie 11 dni. Później dołączył do nich topowy bestseller – bazujący na ceramidach Glazing Milk, który doceniły zarówno użytkowniczki, jak i eksperci z branży.

Skąd tak ogromna popularność marki? Cała siła napędowa Rhode kryje się w mediach społecznościowych. Enigmatyczny, ale jakże popularny na TikToku trend „glazed donut skin”, z którego słynie brand, a także jego założycielka, ogranicza się w rzeczywistości do ultranawilżonej, zdrowej cerze o subtelnym, szklistym połysku – czyli skórze, która w dosłownym tłumaczeniu wygląda jak polany lukrem pączek.

To właśnie ten efekt, często promowany przez samą Hailey Bieber stał się centralnym punktem komunikacji marki w kwestii viralowego już mleczka Glazing Milk. Produkt ten łączy działanie intensywnie nawilżające z lekką konsystencją, dzięki czemu pozostawia cerę aksamitnie gładką, rozświetloną i pełną zdrowego blasku

 

fot. materiały prasowe

Kobieta pozuje na tle jasnej ściany w czarnym, dopasowanym topie z głębokim dekoltem i niebieskich dżinsach z niskim stanem. Ma rozpuszczone, falowane włosy i naturalny makijaż, a dłonie trzyma w kieszeniach spodni.

Instagram @haileybieber

 

Tańszy zamiennik Rhode z Rossmanna. Gwarantuje świetlistą skórę

 

Nie trzeba już zamawiać drogich kosmetyków zza oceanu, by uzyskać efekt, którego pozazdrościłaby sama Hailey Bieber. Polska marka Bielenda postanowiła wykorzystać moment i stworzyła produkt, który idealnie odpowiada na potrzeby osób marzących o „glazed skin”. Esencja Glazed Skin Effect od marki Bielenda już teraz może być uznawana za tańszy zamiennik Rhode na rodzimym rynku.

Z miejsca stała się bestsellerem – potwierdzają to puste półki w Rossmannie oraz Hebe. Wystarczyło zaledwie kilka dni po opublikowaniu pierwszych virali, by ten niedrogi produkt za niecałe 30 zł dosłownie wyparował z magazynów. Fenomen produktu Bielendy kryje się jednak nie tylko w cenie. Kluczowym aspektem jest skład, który imponuje nawet najbardziej wymagającym fankom świadomej pielęgnacji.

 

fot. materiały prasowe

 

W esencji znajdziemy ceramidy, kwas hialuronowy, mleczko ryżowe oraz beta-glukan. Ceramidy zapewniają barierze ochronnej skóry intensywną regenerację, szczególnie istotną w chłodniejszych miesiącach. Mleczko ryżowe delikatnie rozświetla i wygładza cerę, a kwas hialuronowy to gwarancja intensywnego nawilżenia przez cały dzień. Beta-glukan dodatkowo łagodzi podrażnienia i koi wrażliwą cerę. Połączenie tych składników sprawia, że esencja nie tylko dogania, ale często przewyższa zachodnie propozycje.

 

„Skóra wygląda zdrowo, jest nawilżona i pełna blasku”

 

–tłumaczy na TikToku influencerka beauty @ltere.makeup.

 

@ltere.makeup Co sądzicie o tym sposobie? Ja jestem na tak 😍 Użyłam mleczko esencja Glaze&Glow @Bielenda oraz Juicy Lips tint Produkty dostępne w Rossmann! R E K L A M A #glazedskin #haileybiber #glowskin #pielegnacja ♬ Dirty Cash (Money Talks) – PAWSA & Adventures Of Stevie V

 

Mleczko zamiast serum: nowy trend rewolucjonizuje branżę beauty

 

Fenomen mleczek-esencji to jednak nie tylko kwestia celebryckiego PR-u. Ich wyjątkowa formuła odpowiada na rosnącą potrzebę kosmetyków skutecznych, szybkich i przyjemnych w aplikacji. Mleczka-esencje zgrabnie łączą najlepsze cechy toników, serum i kremów w jednym produkcie, który natychmiast poprawia komfort skóry.

Dlaczego warto sięgnąć po mleczka-esencje?

  • Hydrofilna konsystencja, która zapewnia natychmiastowe i głębokie nawilżenie.

  • Lekkość, dzięki której produkt błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu.

  • Uniwersalność stosowania – idealne samodzielnie, jako baza pod makijaż lub element pielęgnacji warstwowej.

  • Efekt wygładzonej i promiennej skóry, który utrzymuje się przez wiele godzin.

  • Wsparcie bariery ochronnej skóry dzięki ceramidom i beta-glukanowi, które wzmacniają odporność naskórka na czynniki zewnętrzne.

  • Minimalistyczny charakter produktu, zgodny z popularną filozofią „mniej znaczy więcej” w pielęgnacji.

O autorze: Aleksandra Sil

O pracy w redakcji marzyła, odkąd pierwszy raz zobaczyła „Diabeł ubiera się u Prady”, „Nigdy w życiu” i „Jak stracić chłopaka w 10 dni”. Jest nieustannie zafascynowana dynamicznym światem digitalu, w którym trudno się nudzić. Pisze zarówno o modowych trendach i urodowych nowościach, które przetestowała na własnej skórze, jak i o najnowszych wieściach zza oceanu. Doświadczenie zdobywała w takich redakcjach jak Glamour czy Kobieta.pl.

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0