20
12
2018
Designed by CL: Nowa filozofia Chantelle Lingerie
Designed by CL: Chantelle Lingerie
Francuska grupa Chantelle Lingerie – w skrócie CL –
wprowadza nowy koncept sklepów i nowe marki.
Tradycja firmy sięga 1876 roku, a dzisiaj wciąż zarządzana jest przez potomków rodziny Maurice Kretza, który na początku XX wieku, jako jeden z pierwszych, szył dla klientek gorsety z tkanin elastycznych. Zaprezentowany właśnie znak Designed by CL to nowy symbol jakości w świecie kobiecej mody. Napis na metkach ma łączyć wszystkie marki z grupy, w tym najbardziej popularne w Europie: Chantelle, Chantal Thomass, Passionata, Livera, Darjeeling oraz Femilet.
Designed by CL: Chantelle Lingerie
Nowy koncept zadebiutował na polskim rynku w warszawskiej Arkadii.
Pod jednym szyldem CL skupia różnorodne marki – od paryskiej elegancji,
przez holenderską prostotę, po skandynawską wygodę. Asortyment
uzupełniony będzie o bieliznę nocną, akcesoria i stroje kąpielowe.
Designed by CL: Chantelle Lingerie
Grupa Chanetelle konsekwentnie odchodzi od utrzymujących się
stereotypów branży bieliźnianej, czyli uprzedmiotowiania
kobiecego ciała czy hiper-seksualności.
CL stawia na nieskomplikowaną bieliznę, którą łatwo się nosi i nie wywołuje żadnego poczucia dyskomfortu. Jednym z dobrych przykładów jest opatentowana, oddychająca i elastyczna linia Soft Stretch marki Chantelle. Zaprojektowano ją, aby dawała pewność właściwą klasycznym biustonoszom, przy jednoczesnej miękkości i delikatności modnych w tym sezonie staników typu bralette.
Designed by CL: Chantelle Lingerie
Designed by CL: Chantelle Lingerie