SPONSOR SERWISU
Warto odwiedzić
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
Logotyp serwisu miumag.eu
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

Zapach DKNY MYNY – inspirowany magią Nowego Jorku

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

DKNY MYNY

Jednoznacznie niepowtarzalny, urzekająco nieodparty, spontanicznie radosny – oto kwintesencja nowego zapachu DKNY MYNY zaprojektowanego z myślą o nowoczesnym i wielkomiejskim pokoleniu Millennials. Stanowi połączenie elektryzujących i złożonych nut ucieleśniających dynamizm Nowego Jorku oraz jego mieszkańców, którym miasto zawdzięcza swój status światowej stolicy kreatywności i inspiracji.

 

Tworząc ten zapach kierowaliśmy się chęcią uchwycenia esencji Nowego Jorku i jego niepowtarzalności. W wyrażeniu bogactwa doznań i doświadczeń, których źródłem jest to niezwykłe miasto, pomogły nam zmysłowe, drzewne nuty paczuli, magnetyczne jak nowojorskie ulice. – opowiada Trudi Loren, wiceprezes Corporate Fragrance Development Worldwide w Estée Lauder.

 

Obok mistycznej paczuli w bazie królują waniliowy absolut, piżmo oraz ambra, podczas gdy nutę głowy tworzy seksowna woń maliny i galbanum przyprawiona szczyptą różowego pieprzu. Do zakochania jeden krok? Tak, szczególnie, że w sercu rozbrzmiewa egipski jaśmin otulony aromatem frezji i korzenia irysa. Całość ukryto w przezroczystym flakoniku w kształcie serca z metaliczną nakrętką. Projekt stanowi udaną kontynuację charakterystycznej butelki w kształcie jabłka (nawiązującej do Big Apple), w której zamknięto bijący rekordy popularności zapach Be Delicious. Wyjątkową historię ma również logo MYNY, które stworzył nowojorski artysta Curtis Kulig, autor kultowej dziś kampanii Love Me realizowanej na pomnikach, dachach i billboardach Nowego Jorku, Los Angeles, Paryża, Stambułu oraz Berlina. 

DKNY MYNY

Twarzą zapachu została piękna, seksowna i utalentowana piosenkarka Rita Ora – urodzona w Kosowie, wychowana w Wielkiej Brytanii, do szaleństwa zakochana w Nowym Jorku. To artystka, która wnosi nowoczesny indywidualizm we wszystkie aspekty swojego życia i podobnie jak Nowy Jork jest wyjątkowa pod absolutnie każdym względem. W kampanii DKNY MYNY autorstwa Francesco Carrozziniego, światła Nowego Jorku oglądamy oczami Rity Ory, gdy ubrana w skórzaną kurtkę, z ustami podkreślonymi czerwoną szminką, przebija się przez Times Square na niebotycznie wysokich obcasach. – Kocham mój Nowy Jork– mówi – Bądź jego częścią

 

Rita Ora jest symbolem dziewczyny, dla której powstał nowy zapach DKNY. – To dziewczyna młoda duchem i ambitna zarazem. Choć nie stroni od marzeń, żyje rzeczywistością i wyznacza trendy wśród rówieśników. Jest niezależna, ale otaczający ją świat niezmiernie ją ciekawi i inspiruje. – wylicza Trudi Loren. 

 

Perfumy DKNY MYNY dostępne są w perfumeriach Sephora od sierpnia 2014 roku, a od września trafią również na półki Douglas

 

Ceny: 185 zł/30ml, 265 zł/50ml, 369 zł/100 ml

 

Z8tjtFWKsBQ

Rita Ora w kampanii DKNY MYNY

Rita Ora w kampanii DKNY MYNY

Rita Ora w kampanii DKNY MYNY

O autorze: Redakcja

Redakcja portalu miumag.eu

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0
trend alert

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0 noSlotDataButCampaignVisibility:0