Jak już wspominałyśmy, projekt pod tytułem RiRi ♥ MAC nie jest tak po prostu kolejną współpracą na linii gwiazda – międzynarodowa marka. Słynna artystka, skandalistka i ikona stylu w jednym od początku miała być kimś więcej niż tylko współpracownikiem / konsultantem marki, dlatego objęła prestiżowe stanowisko kreatywnego partnera MAC.
– Zwykłem mówić, że MAC lubi chodzić na randki, ale nie jest zainteresowany stałym związkiem. Jednak znajomość z Rihanną jest poważna i mamy w planach kilka kolekcji kosmetyków. – zdradził wiosną podekscytowany John Demsey, prezes koncernu Estée Lauder Cos. Inc., do którego należy MAC.
I rzeczywiście, premiera pierwszej linii odbyła się w nocy z 4 na 5 maja w Barclays Center na Brooklynie, a w połowie września koncern odkrył kolejną – największą – część kolekcji, w której pojawiły się m.in. zestawy sztucznych rzęs oraz profesjonalne pędzle do pudru. 12 grudnia do sprzedaży trafi ostatnia porcja kosmetyków Rihanny, tym razem pod szyldem RiRi Hearts MAC Holiday 2013.
Na pewno nie zabraknie tu prawdziwego hitu poprzednich serii, czyli ciemnowiśniowej pomadki RiRi Woo, będącej osobistą wariacją artystki na temat najlepiej sprzedającego się odcienia w palecie szminek MAC – Ruby Woo. Nowością będzie lakier w pasującym do Woo odcieniu oraz pędzel do blendowania, bronzer, metaliczne eyelinery i różowa kosmetyczka z pikowanego materiału, która jest w stanie pomieścić wszystkie skarby z kolekcji.
Będziecie szukać RiRi ♥ MAC pod choinką?
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?