
Co sprawia, że kobieta czuje się wyjątkowa? Nowa sukienka, komplement, a może świadomość, że jej historia ma znaczenie? Według raportu „HerStories” 2023 jedynie 33% Polek potrafi nazwać siebie wyjątkowymi. To liczba zaskakująco niska, a jednocześnie znacząca. Dlatego L’Oréal Paris – marka, która od dekad powtarza słynne „bo jesteś tego warta” – postanowiła oddać głos kobietom i przenieść do Warszawy wyjątkowy projekt. Po raz pierwszy w Polsce odbyła się lokalna odsłona globalnego Le Défilé L’Oréal Paris – pokazu, który zwykle otwiera Paris Fashion Week. Tam na wybiegu szły m.in. Kendall Jenner czy Eva Longoria. W Warszawie – ambasadorki, aktywistki i zwyciężczynie konkursu.
W tym tekście znajdziesz:

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz L’Oréal Paris w Polsce nie był jedynie kolejną prezentacją kolekcji, ale symbolicznym gestem. Marka, od lat wspierająca kobiety w budowaniu poczucia własnej wartości, zdecydowała się przenieść ideę Le Défilé poza Paryż. To wydarzenie, które na świecie gromadzi gwiazdy i ambasadorki, w Warszawie zyskało wyjątkowy, emocjonalny charakter.
Współpraca z drogerią Rossmann zaowocowała konkursem, w którym kobiety i mężczyźni mogli podzielić się swoim „manifestem wartości”. Zgłosiło się ponad 500 osób. Spośród nich wybrano 15 historii – o macierzyństwie, sile w codzienności, budowaniu relacji i odwadze bycia sobą. Zwyciężczynie i zwycięzcy pojawili się na wybiegu obok ambasadorek marki i osób publicznych, udowadniając, że każdy głos jest wart usłyszenia.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz został podzielony na trzy segmenty – kobiecość, macierzyństwo i relacje. Każdy miał własną oprawę muzyczną, choreografię i narrację, która wzmacniała przekaz. Głos ambasadorek – Grażyny Torbickiej i Magdaleny Boczarskiej – wybrzmiewał jak przewodnik po kobiecych doświadczeniach, które łączyły się w spójną opowieść.
Na wybiegu pojawiły się ambasadorki L’Oréal Paris: Julia Wieniawa, Grażyna Torbicka i Magdalena Boczarska, w stylizacjach od Answear, PRM i Vanda Novak. Obok nich wystąpiły influencerki i aktywistki, w tym Żaklina Tan Dinh, Marta Lech-Maciejewska i Martyna Kaczmarek, a także osoby związane z marką od lat. Pokaz stał się przestrzenią dla różnorodnych stylów – od elegancji po codzienną swobodę – ale przede wszystkim dla różnorodnych głosów.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz w Warszawie wzbogaciła obecność kobiet aktywnie działających na rzecz równości i siostrzeństwa. Na wybiegu pojawiły się m.in. Olga Kozierowska, założycielka „Sukcesu pisanego szminką”, dziennikarka i aktywistka Bianka Zalewska, prawniczka Sylwia Gregorczyk-Abram oraz Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Forbes Women.
To one, obok zwyciężczyń konkursu, przypomniały, że siła kobiet nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń. L’Oréal Paris chciał podkreślić, że prawdziwe piękno tkwi w autentyczności i odwadze, by być sobą – niezależnie od wieku, roli czy historii.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Pokaz w Warszawie miał znaczenie nie tylko modowe, ale także społeczne. Stał się przestrzenią, w której moda była językiem opowieści, a wybieg – metaforą drogi każdej kobiety.
„Każda kobieta ma historię wartą opowiedzenia. Naszym celem było oddanie głosu konsumentkom i pokazanie, że wyjątkowość nie wynika z perfekcji, ale z różnorodności doświadczeń i odwagi, by być sobą. Chcemy, by każda kobieta mogła powiedzieć z dumą – jestem tego warta.”
– podkreślała Magdalena Efler, Brand Advocacy Leader L’Oréal Paris Poland & Baltics.
Hasło „Bo jesteś tego warta”, powtarzane przez dekady w reklamach, tego dnia nabrało nowego, bardzo osobistego znaczenia.

L’Oréal Paris

L’Oréal Paris
Materiał sponsorowany
Najlepsze perfumy arabskie unisex – ranking 8 zmysłowych, ponadczasowych zapachów 2025
Ozempikowe paznokcie – zdradzają, czy odchudzałaś się kontrowersyjnym lekiem
Szybkie fryzury dla leniwych. Nie uwierzysz, że zajmują dosłownie kilka sekund
Tiulowy pedicure – czym jest? To subtelna elegancja, która otuli stopy i nada im szyku
Victoria Beckham dostała aż 15 pierścionków zaręczynowych. Mamy ich zdjęcia
Torebki na jesień 2025 z Zary, które wyglądają jak prosto z wybiegu
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć