Topowi projektanci coraz pewniej wkraczają na rynek kosmetyczny: najpierw był Tom Ford, w tym sezonie swój wielki beauty debiut świętują Marc Jacobs i Michael Kors. Wszak żadną tajemnicą nie jest, że duże domy mody najwięcej zarabiają nie na regularnych kolekcjach, a perfumach i dodatkach (portfelach, okularach przeciwsłonecznych czy torebkach). Kolejną żyłą złota mogą stać się kosmetyki, bo mimo że większość dziewczyn na świecie nie może sobie pozwolić na ubrania z wybiegów, to już na mascarę / szminkę / lakier sygnowane luksusowym logo stać niemal każdą z nas!
TU zobaczycie premierową paletę makijażu od Marca Jacobsa!
Pierwsza linia Michael Kors Beauty pojawiła się właśnie w amerykańskiej sieci domów towarowych Macy’s. Zarówno opakowania kosmetyków, jak i ich zawartość, zdradzają słabość Korsa do złota i słonecznej opalenizny, które obowiązkowo muszą się pojawić w każdej jego kolekcji. Tradycyjnie więc, jest sexy, glam & sporty, a przy okazji nie brakuje też odwołania do początków marki. Data wygrawerowana na minimalistycznych kasetkach przypomina o roku 1981 – to właśnie wtedy w Bloomingdales, Bergdorf Goodman, Lord & Taylor, Neiman Marcus i Saks Fifth Avenue pojawiły się pierwsze damskie projekty spod igły MK.
W kampanii makijażowej palety wystąpiła ulubienica projektanta i stała twarz Michaela Korsa – Karmen Pedaru.
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?