Kampania zapachu STELLA by Stella McCartney
Dom mody Stella McCartney ujawnił właśnie zdjęcia z najnowszej kampanii zapachu STELLA, który powstał w 2003 roku dzięki współpracy ze słynnym nosem Jaquesem Cavallier. Klasyczna, odrobinę retro kompozycja zachwyciła wówczas mieszanką piwonii i mandarynki w nucie głowy, różą w sercu i dodatkiem ciepłego bursztynu w bazie.
– Pokazałam Cavallier stare zdjęcie róży. Wystarczy wyobrazić sobie jak luksusowy jest ten kwiat, mocny i piękny, gdy jego płatki spadają zaledwie po delikatnym dotknięciu. – opowiadała o procesie powstawania zapachu projektantka – Chciałam uchwycić to wątłe piękno, ten moment perfekcji w moich perfumach.
Teraz ta sama mieszanka powraca w wielkim stylu do pachnącej gry. Odświeżony flakon ze złotym akcentem na miejscu wcześniejszego srebra prezentują ponętne usta nowej ambasadorki, Lary Stone. Jak zauważa serwis Buro247.ru, druga fotografia z kampanii przypomina słynny portret Brigitte Bardot, który w 1959 roku wykonał mistrzowski Richard Avedon (a tegoroczny Harper’s Bazaar España wykorzystał je na jednej z wakacyjnych okładek).
cOTp-uwIdr4
Kampania zapachu STELLA by Stella McCartney
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć