Logotyp serwisu miumag.pl

KOCIE OCZY w kampanii 24H Artliner by Lancôme!

Redakcja | Utworzono: 2013-08-02

Triumfalny powrót lat 60. w palecie Lancôme: kocie oko już dawno nie było tak perfekcyjne i… kolorowe!

 

Niech w nowym sezonie nagie pozostaną usta, ale oczy nie mogą milczeć. Zalotne spojrzenie podkręci nowość od Lancôme24H Artliner z właściwościami czarodziejskiej różdżki i ekscytującą paletą odcieni do wyboru (elektryzujący błękit, jasny turkus, metaliczna szarość, głęboki grafit i klasyczna czerń). Dzięki supercienkiemu, precyzyjnemu pędzelkowi nawet niewprawiona dłoń poprowadzi idealnie prostą kreskę, a lekka konsystencja zapewni supermodny, winylowy finsz. 

 

Trwałość? Oczywiście tytułowe 24 h (chciałybyśmy przetestować!). Z czym nosić? Koniecznie obok starannie ułożonych brwi i rzęs pociągniętych Hypnôse Drama Mascara – spektakularny rozmach gwarantowany!

 

W kampanii nowego 24H Artliner pojawiły się trzy ślicznotki o klasycznej urodzie – Arlenis Sosa, Anais Pouliot i Hanna Ben Abdesslem. #oh-so-retro

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert