Pierwsza makijażowa linia od Marca Jacobsa czeka na wielkie wejście, a do sieci trafiła właśnie jej kampania z udziałem dwóch nowych ulubienic świata mody! Znaki szczególne? Jaskrawe kolory i dużo połysku, bo – jak twierdzi Marc – maskujące odcienie nude są dobre dla leniuchów.
Przed obiektywem Davida Simsa pozują Edie Campbell i Ondria Hardin, które przebojem wdarły się do branży w ciągu ostatnich trzech sezonów i mają już na swoim koncie współpracę z takimi domami mody jak Chanel (Ondria), Lanvin (Eddie) czy Alexander McQueen (Eddie). Teraz ich akcje podbije dodatkowo udział w kampanii najbardziej oczekiwanej beauty kolekcji sezonu, dając szansę konkurowania z samą Carą Delevingne – nową twarzą modnej linii YSL Babydoll.
Z pewnością casting został przeprowadzony przez samego Marca Jacobsa – w końcu osobiście chciał dopilnować wszystkich szczegółów związanych z makijażowym debiutem. Teraz, gdy już wszystko gotowe, może odliczać dni do premiery, którą zaplanowano na 9 sierpnia. To właśnie wtedy w sieci perfumerii Sephora oraz w wybranych butikach MJ na całym świecie pojawi się paleta aż 122 kosmetyków, a wśród nich: dwa rodzaje podkładu, korektory dla niej & dla niego, ultranabłyszczające glossy do paznokci oraz delikatne mascary, które zmywa się z rzęs ciepłą wodą. Brzmi fantastycznie!
Polecamy: Makijaż by Marc Jacobs – szczegóły kolekcji!
Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć