Logotyp serwisu miumag.pl

Chanel No. 5 rozszerza linię o 7 eleganckich produktów

Redakcja | Utworzono: 2013-11-22

1 / 8

Chanel No. 5 beauty line, Chanel.com

Pikowana torebka próżności to nie jedyna atrakcja, jaką Chanel funduje nam na koniec roku, by święta były jeszcze przyjemniejsze! Legandarny zapach Chanel No. 5, który w 1921 roku na życzenie Gabrielle Coco skomponował Ernest Beaux, właśnie zyskał elagnckie towarzystwo luksusowych produktów toaletowych.

 

W siemioelementowej, pachnącej jaśminem, ambrą i olejkiem sandałowym, linii znalazły się kosmetyki podstawowe (między innymi mydełko w unikatowo zaprojektowanej kostce) oraz prawdziwie zbyteczne upiększacze, jak choćby pachnąca mgiełka do włosów albo olejek do kąpieli, który w wodzie przeistacza się w puszystą, aromatyczną piankę.

 

Flakoniki, dostępne tymczasowo wyłącznie w butikach Chanel, będą wyrafinowanym i uroczo retrospektywnym prezentem gwiazdkowym, nawiązującym do historii ikonicznych perfum, które po raz pierwszy trafiły do sprzedaży właśnie na Boże Narodzenie. Codzienny rytuał toaletowy bedzie jeszcze przyjemniejszy!

WIDEO

viral

Pedicure na 2025 rok: Najmodniejsze kolory, które pokochają twoje stopy

trend alert