Claire Vero, fundatorka marki Aurelia, w branży dermatologicznej działa od lat. Owocem jej współpracy z szeregiem koncernów farmaceutycznych jest bazujący na rozległym doświadczeniu i precyzyjnej wiedzy brand, w którym już zakochały się nowojorskie, paryskie i kalifornijskie pacjentki salonów ujmujących lat. Wykorzystywane w jej produktach formuły bazują na unikatowym połączeniu wyciągów roślinnych z probiotykami oraz kwasami Omega. Zamknięte w słoiczku mleczko już stało się przebojem!
Bogata, kremowa konsystencja i wyjątkowy, roślinny aromat (eukaliptus, rumianek, bergamotka) sprawiają, że codzienny rytuał pielęgnacyjny staje sie prawdziwą przyjemnością. Kosmetyk należy aplikować bezpośrednio na skórę, a następnie ścierać dołaczonym do opakowania antybakteryjnym ręczniczkiem bambusowo-muślinowym.
Po zastosowaniu skóra natychmiast staje się gładsza, świeższa i niewiarygodnie rozświetlona. Już po kilku dniach sumiennego używania produktu koloryt cery staje się równomierny, a dotychczasowe przesuszenia znikają. Musimy to mieć!
Aurelia Probiotic Skincare, Miracle Cleanser, 120ml, €45, net-a-porter.com
12Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń
Trendy zapachowe 2025: jak świadomie wybierać perfumy i odkrywać nowe aromaty
Kylie Jenner stawia na bordo. Oto pedicure, który zdominuje jesienne trendy 2025
Perfumy na chłodne dni – 8 propozycji, które pachną jak przytulny sweter
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić