15
03
2018
The Burberry Balloon: Pop-upowa instalacja w Dubaju
Burberry Hot Air Balloon
Balon Burberry właśnie wylądował w Dubaju, dokąd przybył
z londyńskiego Heathrow Airport.
W przestrzeni wystawowej centrum handlowego Dubai Mall stanęła specjalna pop-upowa instalacja w kształcie balona rzeczywistych rozmiarów, która zaanonsowała pojawienie się nowej kolekcji marki na sezon ss 2018. Letnia kolekcja zatytułowana February, która zadebiutowała na wybiegu 18 lutego - równocześnie jest finalną linią zaprojektowaną przez Christophera Bailey, który zdecydował się opuścić szeregi brytyjskiego brandu po 17 latach współpracy.
Burberry Hot Air Balloon
Balon stanowi nie tylko ekscytującą dekorację, ale umożliwia również
klientom zakup projektów pochodzących z letniej kolekcji, w tym nowe,
przebojowe akcesorium: torebkę Belt Bag, która zadebiutowała
na wybiegu w minionym miesiącu.
Co więcej, instalacja przywołuje brytyjskie tradycje piknikowania w cieniu startujących balonów, które praktykowane były w epoce edwardiańskiej, nawiązuje także do lotniczego rekordu Edwarda Maitland, który w 1908 roku pokonał balonem dystans 1,117 mil. Niemałe znaczenie ma również fakt, że wynik ten osiągnął ubrany w gabardynowy uniform autorstwa Thomasa Burberry.
Burberry Hot Air Balloon będzie dostępny w Dubai Mall
w dniach od 7 marca do 3 kwietnia.