18
10
2016
Karl Lagerfeld otwiera sieć hoteli i restauracji
SPA Karla Lagerfelda w Hotel Métropole Monte-Carlo
83-letni Karl Lagerfeld nawet na chwilę nie zwalnia tempa. Projektowanie dla Chanel i Fendi, fotografowanie, jednorazowe projekty dla innych marek – grafik projektanta pęka w szwach, a teraz trafią do niego obowiązki designera wnętrz. Rozpoznawalna estetyka Lagerfelda zostanie niebawem przeniesiona do hoteli, rezydencji, restauracji i prywatnych klubów.
Partnerem biznesowym Lagerfelda została amsterdamska firma
Brandmark Collective.
Już wiadomo, że cała sieć powstanie pod szyldem Karl Lagerfeld Hospitality. W ten sposób dyrketor kreatywny Chanel dołączy do innych projektantów-hotelarzy: Versace, Bulgari i Armani. Obecnie poszukiwane są pierwsze lokalizacje i rynki zbytu dla projektu. Pewne jest, że Karl bezbłędnie odnajdzie się w nowej roli, bo ma już spore doświadczenie w dziedzinie hotelowego designu: zaprojektował m.in. luksusową suitę w hotelu Patrick Hellmann Schlosshotel w Berlinie, strefę SPA i basenu w Hotel Métropole w Monte-Carlo czy lobby apartamentowca The Estates At Acqualina w Miami.
The Estates At Acqualina w Miami
Rozszerzenie naszego brandu o sektor hotelowy wyraża naszą wielką wizję rozwijania wszechstronnego doświadczenia Karla Lagerfelda w obszarze lifestyle'u.
– Pier Paolo Righi,
CEO marki Karl Lagerfeld
Suita Karla Lagerfelda w Patrick Hellmann Schlosshotel w Berlinie