02
08
2019
Duet Paprocki&Brzozowski ponownie dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
W tym roku OCHNIK świętuje 30. urodziny.
Z tej okazji marka zaprosiła duet Paprocki&Brzozowski
do zaptojektowania jubileuszowej linii.
Projektanci stworzyli oryginalny projekt nadruku opierający się na zestawieniu logotypów obu marek oraz wymownego OCH!. Jubileuszowe modele posiadają ekskluzywny branding także w postaci metalowych blaszek z logotypem, napisów na pullerach zamków i guzikach, drukowanej podszewki czy czarno-białych taśm z logo. Całość utrzymana jest głównie w kontrastowej, czarno-białej tonacji.
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Wśród propozycji na sezon FW 2019/20 pojawiają się się damskie i męskie kurtki oraz płaszcze – zarówno skórzane ramoneski, jaki i ciepłe puchowe parki, a także skórzane spodnie, sukienka o swobodnej formie, skórzana spódnica w wersji mini, oryginalne bluzy, swetry i t-shirty, a takżeczapki, kominy i szale. Zimowe sylwetki uzupełniają kobiece połyskujące torebki wieczorowe i graficzne shoppery oraz biznesowa aktówka, miejski plecak czy praktyczna listonoszka dla mężczyzn.
„ ”
Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że mogliśmy
zaprojektować dla marki Ochnik jubileuszową kolekcję
specjalną, tym bardziej że równo 10 lat temu mieliśmy
już okazję pracować przy innym wspólnym projekcie.
Nadchodząca kolekcja jest zdecydowanie pełniejsza
od poprzedniej i zawiera nie tylko skórzane elementy
– Marcin Paprocki & Mariusz Brzozowski
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik
Paprocki&Brzozowski dla Ochnik