Logotyp serwisu miumag.pl

Zimowa kampania S’portofino FW 24/25 – narciarskie szaleństwo i maksimum stylu

Paula Jarosz | Utworzono: 2024-11-27
Zimowa kampania S’portofino to nienaganny stylu oraz łapanie wyjątkowych chwil. Przenieś się z marką wprost na górskie stoki narciarskie!

Spis treści


S’portofino na zimę 2025: Najlepsze marki premium w jednym miejscu
Zimowa kampania S’portofino pod hasłem „Every Move Is A Story”
Kampania S’portofino odzwierciedla sportowego ducha oraz łapanie każdej chwili pod hasłem „Every Move Is A Story”

Mroźne, orzeźwiające powietrze na stoku. Zapierający dech w piersiach widok górskiej panoramy. Ukojenie zmysłów w alpejskim kurorcie. Zima tuż za rogiem, a to oznacza tylko jedno: sezon na sporty górskie – narty, snowboard, wspinaczki czy nawet pozornie zwykłą zabawę na śniegu uznajemy za oficjalnie otwarty. Zimą 2025 stylistyka après – ski będzie nadal aktualna i stanie się naszym uniformem na chłodniejsze dni. Zachwycające rozwiązania wprowadza jeden z topowych polskich multibrandów. Zimowa kampania S’portofino składa hołd ponadczasowej narciarskiej klasyce, wprowadzając jednocześnie na alpejskie stoki ducha przygody i eksperymentowanie z aktualnymi trendami. Oto czego możemy spodziewać się po najnowszej kolekcji!

 

Modelki wystylizowane na stok

Materiały prasowe S’portofino

 

S’portofino na zimę 2025: Najlepsze marki premium w jednym miejscu

 

S’portofino na nadchodzący sezon przygotowało prawdziwe gratki, dla fanek niebanalnej mody i zabawy trendami. Tutaj narciarska klasyka spotyka się z duchem przygody w najnowszej kolekcji S’portofino. Wybierz coś dla siebie spośród klasycznych, czarno-białych stylizacji, lub postaw na modne w tym sezonie neonowe kombinezony i drapieżne printy. Każdy ruch, każdy gest, każdy moment – tej zimy every move is a story!

 

Pojawiające się w kampanii, marki takie jak Goldbergh, Bogner czy Descente, stali klienci multibrandu doceniają za umiejętne łączenie funkcjonalności i estetycznego wyrafinowania. Ponadto w sesji znalazły się ubrania od takich brandów jak Toni Sailer, Fusalp, CP Company, Stand Studio, Allude, Kask czy Moon Boot. 

 

Na kamapanijnych kadrach S’portofino na zimę 2025 pojawiają się: kurtki i spodnie narciarskie, wyposażenie sportowe, bielizna termiczna, kombinezony, puchówki, kożuszki, a także dodatki w tym balaclava, okulary czy śniegowce. Na nie mniejszą uwagę zasługuje także moda w duchu streetwear, do której należą legginsy, koszulki, swetry czy golfy – zarówno w minimalistycznej estetyce, jak i tej stworzonej dla maksymalistek – w soczystych barwach, ze wzorami i przeskalowanymi formami. 

 

Zimowa kampania S’portofino

Materiały prasowe S’portofino

 

Zimowa kampania S’portofino pod hasłem „Every Move Is A Story

 

„Najnowsza kampania rozpoczyna nie tylko zimowy sezon mody narciarskiej, ale i kolejny, ekscytujący rozdział w historii S’portofino. Nasze nowe hasło przypomina, że ubrania nie tylko spełniają funkcję estetyczną i praktyczną, ale stają się również częścią historii, którą chcemy opowiedzieć. To w nich odkrywamy nowe miejsca, stawiamy sobie wyzwania i niekiedy przekraczamy swoje granice. Ze S’portofino przeżywane doświadczenia nabierają stylu, elegancji i emanują pasją do życia.”

zapowiada Sylwia Jurkiewicz, Menedżerka ds. Strategii i Komunikacji Marki.

 

Faktycznie, S’portofino w nowym sezonie udowadnia, że moda w 2025 roku nie składa się tylko z dokładnie wyselekcjonowanego asortymentu, ale także wspomnień, przeżyć i doświadczeń, które mogą zapewniać idealnie skrojone i dobrane ubrania. Hasło kampanii „ Every Move Is A Story” ma na celu uświadomienie, że to przeżywane w ubraniach chwile mają największe znaczenie. 

 

Zimowa kampania S’portofino, w której dostaniesz markowe ubrania

Materiały prasowe S’portofino

 

Kampania S’portofino odzwierciedla sportowego ducha oraz łapanie każdej chwili pod hasłem „Every Move Is A Story

 

Za oddanie idei „Every Move Is A Story w kadrze odpowiada trójka twórców. 

 

Za obiektywem aparatu stanął Bartek Wieczorek, znany z pracy dla najbardziej renomowanych wydawnictw. Kolejnym współautorem kampanii jest Michał Gerlach – jeden z niewielu reżyserów ruchu na polskim rynku, który na swoim koncie ma wpływ na przebieg dziesiątek pokazów mody. Trio dopełnia Jakub Kędzia, który do produkcji materiałów video sięgnął po technikę wysokiego klatkarzu, uzyskując tym samym efekt „zamrażania” postaci i ubrań w ruchu. 

Dobór modeli zaangażowanych do sesji również nie został pozostawiony przypadkowi. Wschodząca gwiazda paryskich pokazów, Jas Fraser-Nicolls, zwróciła uwagę świata mody swoją dziewczęcą, rozmarzoną urodą, przez którą przebija się charyzmatyczna aura. Towarzyszą jej Sandra Formanek i Max Bender, którzy doskonale czują się wśród luksusowych marek i na różnych szerokościach geograficznych. 

 

Niezwykła kolekcja jest już dostępna zarówno online jak i stacjonarnie w butikach S’portofino znajdujących się w całej Polsce w tym: Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni oraz Polanicy Zdrój.

 

Trendy 2025

Materiały prasowe S’portofino

Paula Jarosz Avatar

Redaktor prowadząca portalu MIUMAG, stylistka, dziennikarka lifestyle’owa i ekspertka popkultury. Od ponad 15 lat relacjonuje pokazy mody i analizuje trendy w urodzie, designie i wellness, łącząc perspektywę estetyczną z wrażliwością kulturową. Jej doświadczenie obejmuje zarówno świat fashion – od Milan Fashion Week po współpracę z gwiazdami polskiej sceny muzycznej i filmowej – jak i kino oraz lifestyle, gdzie tworzy autorskie analizy dotyczące wpływu popkultury na kolejne pokolenia odbiorców. Publikowała w Viva.pl i Avanti24.pl, współpracowała z artystami, projektantami i ikonami branży, m.in. Edytą Górniak, Patricią Kazadi, Dawidem Wolińskim i Samem McKnightem. Prowadzi podcast MIUMAGFILES, w którym rozmawia z przedstawicielami sztuki, kina, muzyki i świata influencerów, pokazując, jak moda, wellness i popkultura przenikają się w codziennym życiu. Absolwentka filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w tworzeniu treści, które łączą świat piękna i designu z kinem, kulturą masową i stylem życia. Prywatnie mówi, że Paryż to jej drugi dom. Miłośniczka wellness i podróży — kocha jazdę konno, seriale z lat 90. (ze „Seks w wielkim mieście” na czele) oraz swojego charcika włoskiego o imieniu Bambi.

WIDEO

viral

Bracia Menendez i wyrok. Czy po 36 latach więzienia zasługują na wolność? Sąd podjął decyzję

trend alert