Logotyp serwisu miumag.pl

Romantyczna Anja Rubik w okładkowej sesji THE EDIT

Redakcja | Utworzono: 2014-11-30 | Zmodyfikowano: 2024-10-09

The Edit by Net-A-Porter November 27

Nie minął nawet miesiąc odkąd na okładce jednego z październikowych wydań THE EDIT wystąpiła Zuza Bijoch, a kolejną gwiazdą prestiżowego magazynu publikowanego przez Net-a-porter została kolejna polska top modelka – Anja Rubik. Redakcja już na tytułowej stronie okrzyknęła ją A True Original, nawiązując tym samym do nazwy zapachu sygnowanego jej nazwiskiem, który powstał w kolaboracji z marką INGLOT. Pachnidło Original tworzy unikalne połączenie zaskakujących nut zapachowych, pewności siebie i… oczywiście oryginalności. To definicja stylu życia kobiety wyjątkowej, która z odwagą podąża wyznaczoną przez siebie drogą.

 

Równie sensualna co mieszanka Original by Anja Rubik jest okładkowa sesja Deep Waters, która prezentuje urzekające lekkością, delikatne kreacje z kolekcji Cruise 2015. Rzuceni na głęboką wodę? Niech nikogo nie zmyli tytuł edytorialu, bo zarówno modelka, jak i stylistka Natalie Brewster i fotograf Nico, już nie raz mieli okazję dryfować w kierunku modnego romantyzmu. Eteryczny charakter zanurzonych w bieli, kwiatach, koronkach sukienek podkreśla subtelny beauty look – minimum stylizacji i maksimum naturalności w makijażu oraz fryzurze.

 

Zdjęcia to jednak nie wszystko, bo obok można znaleźć porywający reportaż Alice Cavanagh, która rozmawiała z Anją o początkach kariery, nagości, pięknie ludzkiego ciała, kobiecej sile, a także kulisach komponowania autorskich perfum i przygotowaniach do publikacji nowego numeru 25 Magazine. Premiera następnego wydania została zaplanowana na luty 2015 i – jak zdradziła modelka – będzie ono stanowić kompendium pięciu zmysłów. Równocześnie dowiadujemy się, że perfumy zostały skomponowane we współpracy z jednym z nowojorskich perfumiarzy, a minimalistyczny flakon zaprojektował dyrektor artystyczny 25, Julien Gallico.

 

  • Wielokrotnie występowałam w kampaniach perfum różnych domów mody, ale zawsze to była czyjaś wizja. – podsumowuje modelka – Tym razem chciałam zrobić coś, w co sama wierzę. 

 

My dodajemy: efekt został osiągnięty, perfumy, podobnie jak ich autorka, to prawdziwy oryginał!

The Edit by Net-A-Porter November 27

The Edit by Net-A-Porter November 27

The Edit by Net-A-Porter November 27

The Edit by Net-A-Porter November 27

The Edit by Net-A-Porter November 27

The Edit by Net-A-Porter November 27

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert