Logotyp serwisu miumag.pl

Retro nawiązania w kampanii Saint Laurent fw 2014/15

Redakcja | Utworzono: 2014-07-13

Saint Laurent fw 2014/15

Hedi Slimane jeszcze długo nie zdecyduje się na zmianę konwencji strategii promocyjnej marki Saint Laurent. Proste, przenikliwe, czarno-białe portrety stanowią już od kilku sezonów jej znak rozpoznawczy w gąszczu kampanii wielkich domów mody, wyrażając równocześnie uwielbienie dla klasyki i mrocznego rock’n’rolla.

 

Kampania fw 2014/15 kontynuuje te założenia – nowa twarz marki, 20-letnia Rosjanka Valery Kaufman (debiutowała jako semi-exclusive na wybiegu Alexandra Wanga ss 2012), pozuje przed obiektywem Slimane w nieśmiertelnej palecie B&W. Ujęcia sa mocne, nonszalanckie, na wskroś paryskie i wystarczająco nostalgiczne, aby eksponować retro inspiracje kipiące z każdego skrawka materiału. I tak, biżuteryjne guziki, pensjonarski kołnierzyk i białe mankiety odwołują się do stylu lat 60., podczas gdy nabijana ćwiekami ramoneska i cekinowa sukienka przypominają dyskotekową erę 80s. Ciąg dalszy nastąpi. 

 

#t=160cx6ZyV8iQsg#t=160

Saint Laurent fw 2014/15

Saint Laurent fw 2014/15

WIDEO

viral

Bracia Menendez i wyrok. Czy po 36 latach więzienia zasługują na wolność? Sąd podjął decyzję

trend alert