Logotyp serwisu miumag.pl

Rave Duality, czyli kampania Givenchy fw 2014/15

Redakcja | Utworzono: 2014-06-20

Givenchy fw 2014/15

Strategia promocyjna Givenchy fw 2014/15 jest najlepszym dowodem na to, że do kampanii wielkich domów motyw opłaca się angażować kontrowersyjne modelki. Mimo że przed obiektywem Mert & Marcus wystąpiły najgorętsze nazwiska ostatnich lat, wszystkie modowe media rozpisują się o Kendall Jenner – czy mówią dobrze, czy źle, to już nieważne, wszak liczy się zainteresowanie! Udział młodszej siostry Kim w kampanii paryskiej marki ostatecznie przypieczętował modowy awans rodziny Kardashianów, który rozpoczęła słynna, kwietniowa okładka VOGUE US, a kontynuowała pierwsza sesja Kendall w VOGUE Paris opublikowana na łamach wakacyjnego wydania.

 

Teraz ta najwyższa i najsmuklejsza z całego klanu celebrytów pozuje u boku takich topów jak Mariacarla Boscono, Jamie Bochert, Julia Nobis, Veroniek Gielkens, Peter Brant i Alessio Pozzi, choć czołową gwiazdą Givenchy ma być dojrzała i elegancka Isabelle Huppert. I tak, czarno-białe portrety francuskiej aktorki zestawiono z niepokojącymi – seksownymi, trochę posępnymi, zrobionymi na wysoki połysk – zdjęciami całej plejady modowych twarzy. Ten kontrast doskonale definiuje hasło Rave Duality będące intrygującym tytułem zimowej kampanii. 

Givenchy fw 2014/15

Givenchy fw 2014/15

Givenchy fw 2014/15

Givenchy fw 2014/15

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert