Disney+ kampania
Logotyp serwisu miumag.eu

Pierwsza edycja Rooftop Market W Nicoletta Saska Kępa za nami! Ubrania z drugiej ręki od polskich marek i influencerów

Paula Jarosz | Utworzono: 2024-10-01 | Zmodyfikowano: 2024-10-13
Modowa przystań dla każdego poszukiwacza niewymuszonych i wyselekcjonowanych ubrań. 

Spis treści


Rooftop Market x Nicoletta Saska Kępa
Rooftop Market – wyselekcjonowane ubrania z drugiego obiegu

Piękne słońce, urocza atmosfera i dach pełen modowych kąsków! Zaintrygowane? W ostatnią niedzielę lata odbyła się pierwsza edycja Rooftop Market organizowana przez redakcje FashionBiznes, Miumag oraz Lamode.info we współpracy z Nicoletta Saska Kępa. 

Na jeden dzień miejsce kulinarnych spotkań zmieniło się w modową przystań dla każdego poszukiwacza niewymuszonych i wyselekcjonowanych ubrań, dobrego designu oraz vintage perełek z drugiego obiegu i w zredukowanych cenach. 

Oto jak przebiegało całe wydarzenie!

 

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Rooftop Market

Materiały prasowe

Rooftop Market

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

 

Rooftop Market x Nicoletta Saska Kępa

 

Wyjątkowy event odbył się w sercu warszawskiej Saskiej Kępy, a dokładnie na dachu restauracji Nicoletty przy ulicy Francuskiej 2. 

 

Restauracja znajduje się w kultowym już dla tej dzielnicy budynku – willi Łepkowskich, która zaprojektowana została w duchu architektury Le Corbusiera i ma formę prostopadłościennego pudełka z niemal płaskim dachem. Biały i elegancki budynek stał się idealnym tłem dla ubrań z drugiego obiegu. Wydarzenie miało charakter wolny, a dołączyć do niego mógł każdy pasjonat mody.

Francuski klimat oraz urokliwą estetykę w duchu „french chic” odzwierciedliła Alex Woronowska, która wykonała dla nas plakat przywołujący jesień i sezonową wymianę garderoby.

 

Ponadto, w wyniku wyjątkowej sytuacji w całej Polsce, przy okazji wydarzenia odbyła się zbiórka najpotrzebniejszych rzeczy na rzecz osób dotkniętych powodzią. Liczne zebrane przedmioty pierwszej potrzeby zostaną przekazane przez załogę Nicoletta Saska Kępa na rzecz PCK Wrocław.

 

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

Ubrania z drugiej ręki Warszawa

Materiały prasowe

 

 

Rooftop Market – wyselekcjonowane ubrania z drugiego obiegu

 

Podczas pierwszej edycji Rooftop Market udział wzięli znani influencerzy między innymi: Karolina Ościk-Alama (@cajmel), Laura Matuszczyk (@horkruks), Kasia Szymanowicz (@kasia.szymanowicz), Nicole Soszyńska (@nicolesoszynska). Marta Moczydłowska (@lempapilooraz) Agata Herbut (@agatamanosa), Arek Budkiewicz (@arekbudkiewicz) Michał Rej (@michalrej). 

 

Nie mogło zabraknąć także polskich marek takich jak: Nove Elements, które zaoferowało szeroką selekcję od znanych marek w tym: Bizuu, Kopi czy Labos, Merci Varsovie, które dopełniło całość produktami w iście francuskim klimacie, Jenesequa, które zauroczyło okazyjnymi cenami czy 8586.store, którzy wpletli jesienny akcent dzięki wyrobom ze skóry, a także  Y2k Warsaw, którzy zadbali o doskonały wybór projektów vintage.

Na specjalnie dedykowanych stoiskach można było znaleźć ubrania od zagranicznych i trendujących marek, jak również ciekawe propozycje od lokalnych twórców. Nie zabrakło także ozdób do domu, kosmetyków oraz dodatków, które stały się uzupełnieniem do skompletowania całej stylizacji.

 

O nawodnienie w ten piękny i ostatni słoneczny weekend września zadbała woda Aqua Carpatica, czyli alkaiczna i niskosodowa woda mineralna. Pochodzi z chronionego źródła Bajenaru położonego w sercu rumuńskich Karpat, krajobrazu znanego surowych lasów, dolin pokrytych dzikimi kwiatami, i usianych lodowatych strumieni.

 

Rooftop Market

Materiały prasowe

Rooftop Market

Materiały prasowe

Rooftop Market

Materiały prasowe

 

Przeczytaj także:

Jak łączyć sweter i płaszcz? To niezawodny duet na jesień

Paula Jarosz Avatar

Redaktor prowadząca portalu MIUMAG, stylistka, dziennikarka lifestyle’owa i ekspertka popkultury. Od ponad 15 lat relacjonuje pokazy mody i analizuje trendy w urodzie, designie i wellness, łącząc perspektywę estetyczną z wrażliwością kulturową. Jej doświadczenie obejmuje zarówno świat fashion – od Milan Fashion Week po współpracę z gwiazdami polskiej sceny muzycznej i filmowej – jak i kino oraz lifestyle, gdzie tworzy autorskie analizy dotyczące wpływu popkultury na kolejne pokolenia odbiorców. Publikowała w Viva.pl i Avanti24.pl, współpracowała z artystami, projektantami i ikonami branży, m.in. Edytą Górniak, Patricią Kazadi, Dawidem Wolińskim i Samem McKnightem. Prowadzi podcast MIUMAGFILES, w którym rozmawia z przedstawicielami sztuki, kina, muzyki i świata influencerów, pokazując, jak moda, wellness i popkultura przenikają się w codziennym życiu. Absolwentka filologii romańskiej Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizuje się w tworzeniu treści, które łączą świat piękna i designu z kinem, kulturą masową i stylem życia. Prywatnie mówi, że Paryż to jej drugi dom. Miłośniczka wellness i podróży — kocha jazdę konno, seriale z lat 90. (ze „Seks w wielkim mieście” na czele) oraz swojego charcika włoskiego o imieniu Bambi.

WIDEO

viral

Polacy w Konkursie Chopinowskim 2025: Kto powalczy o wielką wygraną?

trend alert