Logotyp serwisu miumag.pl

Ostatnia kampania MJ dla Louis Vuitton ss 2014 / torebka Noé

Redakcja | Utworzono: 2013-12-19

1 / 6

Mimo że Marc Jacobs spogląda w przeszłość sygnowaną słynnym monogramem, by z melancholią wspomnieć kobiety, które inspirowały go podczas pracy dla Louis Vuitton, to nie są smutne zdjęcia. Ostatnia kampania MJ dla LV: sześć fascynujących piękności, jedna kultowa torebka!

 

Sentymentalne portrety trafią do magazynowego obiegu w lutym, by w przededniu nowego, wiosennego sezonu przypomnieć historyczny model torby Noé, który powstał dokładnie w 1932 roku, kiedy jeden z francuskich producentów szampana poprosił Gastona-Louis Vuitton o zaprojektowanie skórzanego worka będącego w stanie pomieścić pięć butelek musującego trunku.

 

Dzisiaj Noé w sześciu nowych wydaniach pod szyldem ss 2014 powraca w kontekście najgłośniejszego rozstania mijającego roku. Pozują z nimi ulubione muzy i ambasadorki odchodzącego z szeregów LV Marca Jacobsa – aktorki Catherine Deneuve i Fan Bingbing, reżyserka Sofia Coppola oraz supermodelki Gisele Bundchen, Caroline de Maigret oraz Edie Campbell – wszystkie z tajemniczym uśmiechem Mona Lisy spoglądając w obiektyw Stevena Meisel’a

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert