O tym, że ciężkie łańcuchy z figlarnymi hasłami od Lanvin staną się przebojem sezonu i trafią do szalonej lości jesiennych VOGUE’ów, przepowiadałyśmy już w lipcu. I nie pomyliłyśmy się ani trochę, bo biżuteryjne cacka spod szyldu #happy, #love czy #help, oprócz tego że nie na żarty zauroczyły stylistów z topowych tytułów, to jeszcze stały się jednym z najgorętszych akcesoriów w garderobach stałych bywalców podczas trwających właśnie fashion weekeów.
Jednak Elbaz nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, bo gdy pierwsza fala biżuteryjnego szaleństwa ucichła, on opublikował kampanię Lanvin Eyewear fw 2013/14. Czy duże i gwiazdorskie okulary w kolorowych oprawkach mają szansę powtórzyć sukces naszyjników? Z całą pewnością, skoro wypada je nosić wyłącznie w sąsiedztwie łańuchowych błyskotek!
Twarzą linii została Julia Nobis, partneruje jej Miles Langford, który z właściwą sobie elegancją prezentuje modele z męskiej kolekcji.
zdjęcia: Julia Hetta
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?