Mimo że magia Gwiazdki zdążyła prysnąć z chwilą ostatniej bożonarodzeniowej kolacji, wielkie domy mody nie przestają celebrować festive season. Wszak świąteczna przerwa, startująca 25 grudnia i kończąca się po 1 stycznia, już dawno przestała być w modowej branży łączona wyłącznie z czasem Bożego Narodzenia, który z kojarzącego się jednoznacznie Christmas zmienił się w Holiday – obchodzony przez cały świat, niezależnie od światopoglądu i wyznania.
W efekcie świętujące grono modnych marek ciągle się powiększa: w tym sezonie do Chanel, Lanvin i Dolce&Gabbana dołącza również Louis Vuitton. Torby (i buty) ze słynnym monogramem, polecane jako najlepszy prezent pod choinkę i na dobry początek nowego roku, promuje modna wersja kultowej gry Gęś – tradycyjnie rozgrywanej na planszy przy użyciu pionków i kości.
Animowana całość tworzy zabawny i uroczy film z gwiazdkowym przebojem Santa Claus Is Coming To Town w tle. Na pierwszym planie są jednak nie renifery, a gęsi o wysmukłych szyjach i zgrabnych nogach, z rasową elegancją naśladujące prawdziwe modelki.
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice