Nadrukowane supermodnymi grafikami bluzy Kenzo w ciągu kilku sezonów stały się jednym z najbardziej pożądanych must have w całym Paryżu. Jedyny konkurent? Givenchy (a szczególnie wariant Bambi). Jednak w przedświątecznym sezonie francuska marka z japońskim rodowodem nie ma sobie równych, bo duet kreatywny – Carol Kim & Humberto Leon – przygotował specjalną minikolekcję pod szyldem Christmas 2013.
Do wyboru są trzy modele ozdobione ulubionymi motywami Kenzo: Tiger (drapieżny kot ekspolatowany nie pierwszy raz, a jednak ciągle ekscytujący), Eye (to spojrzenie zdominowało kolekcję fw 2013/14) oraz Eiffel Tower (kwintesencja paryskości – nasz faworyt).
Trio z limitowanej linii przez cały grudzień można kupić za pośrednictwem strony internetowej Kenzo.com oraz w stacjonarnych butikach. Cena: €245 (sztuka).
Rihanna i A$AP Rocky powitali na świecie córkę Rocki. Nowy rozdział w życiu jednej z największych ikon popkultury
Bianca Censori – marka „BIANCA” startuje 13 października. Co już wiemy o debiucie Australijki?
Polski chłopiec w Hollywood – wszystko, co wiemy o synu Alicji Bachledy-Curuś i Colina Farrella
Filmy oparte na faktach Netflix: 7 doskonałych produkcji, które trzeba zobaczyć
Gdzie zjeść najlepsze lody w Warszawie? 7 miejsc, które trzeba odwiedzić
5 sygnałów, które mówią, że twoja skóra traci kolagen. Jak im zapobiegać?
Marynarki na jesień 2025, które lansują czołowi projektanci. Oto fasony, które zdominują ulice