Logotyp serwisu miumag.pl

Kate Moss w kampanii torebki Jackie Soft Gucci fall 2014

Redakcja | Utworzono: 2014-09-09

Kampania Jackie Soft by Gucci

Czy dom mody Gucci mógł wyobrazić sobie lepszą kandydatkę do roli gwiazdy uciekającej przed paparazzi w nowym spocie reklamowym niż… prawdziwą gwiazdę? Kate Moss była naturalnym wyborem: wie, jak ukrywać się za ciemnymi szkłami przed wścibskimi obiektywami i kocha piękne torebki. A właśnie o jeden przebojowy model tutaj chodzi!

 

Brytyjska supermodelka została twarzą kampanii Jackie Soft – szykownego worka uszytego z miękkiej skóry, który pojawił się na wybiegu Gucci fall 2014 w dziesięciu opcjach kolorystycznych. Teraz ta feeria barw  – od delikatnych pasteli, przez gadzie desenie, po stonowane klasyki – króluje na ekranie w filmie wyreżyserowanym przez Andersa Hallberg pod kierownictwem artystycznym Riccardo Ruini, gdzie Kate wystąpiła u boku boskiego Clementa Chabernaud.

 

Atmosfera panuje tu iście gwiazdorska, jak na torebkę za gwiazdorską cenę przystało, wszak egzemplarz wspaniałej Jackie Soft kosztuje €2400

 

GB8i-NRP7m0

Kampania Jackie Soft by Gucci

Kampania Jackie Soft by Gucci

WIDEO

viral

Kosmetyczne FOMO na czerwiec 2025: 7 nowości, które rozpalają social media i pielęgnacyjne listy życzeń

trend alert