Logotyp serwisu miumag.pl

Kampania Massimo Dutti ss 2014: Toni Garrn + Edite Vilkevicute

Redakcja | Utworzono: 2014-01-23

1 / 6

Kampania Massimo Dutti ss 2014

Massimo Dutti to jeden z tych sklepów, który nie chce być postrzegany jak zwykła sieciówka, a z drugiej strony jest dużo bardziej dostępny niż ekskluzywne butikowe marki. Wysoka jakość wykończenia pozwala mu z sukcesami konkurować ze starszą siostrą z rodziny Inditex – Zarą, choć oficjalny i stonowany styl, który reprezentuje, niekoniecznie przekonywał do tej pory poszukiwaczki topowych trendów. W nowym sezonie ma się to zmienić!

 

Kolekcja ss 2014 pełna jest nie tylko dyskretnych kolorów w rodzaju beżu, brązu czy szarości, gdyż obok pojawiają się orzeźwiający błękit, militarna zieleń oraz malinowy róż – wszystkie w sąsiedztwie supermodnych fasonów łączących wielkomiejską elegancję z weekendową swobodą.

 

W kampanii już czwarty raz z rzędu wystąpiła się Toni Garrn, której tym razem towarzyszy Edite Vilkevicute oraz duet modeli David Genat i Shaun de Wet. Za obiektywem stanął ulubiony fotograf marki, Mario Testino

WIDEO

viral

Notox prasuje zmarszczki bez igieł. Rewolucyjna pielęgnacja zastąpi botoks?

trend alert